آموزش و ترفند

ثبت نام در تلگرام بدون سیم کارت

تلگرام برای معرفی ویژگی های جدید بر روی فناوری بلاک چین سرمایه گذاری کرده است. این اپلیکیشن پیام رسان اخیراً به شما این امکان را می دهد تا با برگزاری یک حراجی مبتنی بر بلاک چین (TON) نام های کاربری کمیاب را خریداری کنند. اکنون تلگرام یکی دیگر از ویژگی های جالب بلاک چین را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد بدون سیم کارت در این سرویس ثبت نام کنید.

ثبت نام در تلگرام با فناوری بلاک چین

تلگرام مانند دیگر پیام رسان ها کاربران را ملزم به ارائه شماره تلفن برای ثبت نام در این پلتفرم می کرد اما با آخرین به روز رسانی که ارائه کرد این نیاز را برطرف کرده و به کاربران اجازه می دهد با شماره های ناشناس مبتنی بر بلاک چین که در پلتفرم Fragment در دسترس هستند، ثبت نام کنند. اگر می خواهید بدون اشتراک گذاری شماره تلفن خود یک حساب کاربری جدید در تلگرام ایجاد کنید، می توانید به پلتفرم فراگمنت بروید و با از استفاده از Toncoin یک شماره ناشناس خریداری کنید.

ثبت نام در تلگرام با فناوری بلاک چین
ثبت نام در تلگرام با فناوری بلاک چین

شما می توانید یک عدد تصادفی و دلخواه را به قیمت 9 تون کوین خریداری کنید که در زمان نگارش این مقاله معادل 16.54 دلار است. برخی از شماره های مجازی پریمیوم مانند 888-8-888+ به قیمت 31500 تون کوین معادل 58200 دلار به فروش می رسند. قابل ذکر است که فقط برای ثبت نام در تلگرام می توانید از این شماره استفاده کنید و شما نمی توانید از آن برای دریافت پیامک، تماس و یا استفاده از آن برای ثبت نام در سرویس دیگری استفاده کنید. برای تلگرام این روش دیگری است که از وفادارترین حامیانش درخواست می کند تا با کمک به کسب درآمد از این اپلیکیشن حمایت کنند. این شرکت اوایل سال جاری طرح اشتراک پریمیوم خود را راه اندازی کرد. پاول دوروف بنیانگذار این اپلیکیشن گفته است تلگرام چند ماه پس از راه اندازی ویژگی های پریمیوم خود بیش از 1 میلیون کاربر پولی را جذب کرده است.

خرید شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی تلگرام

در مورد افرادی که خواهان ناشناس ماندن هستند تلگرام قبلاً پیشنهاد داده بود که شماره تلفن های شما را مخفی می کند از طرفی دیگر تعداد زیادی سرویس شماره تلفن مجازی وجود دارد از جمله Google Voice و Hushed که به شما امکان دریافت تماس و پیامک را نیز می دهد.

ویژگی های جدید در به روز رسانی تلگرام

تلگرام علاوه بر ثبت نام بدون سیم کارت، تایمر حذف خودکار را نیز معرفی کرده است تا به کاربران کمک می کند پس از یک دوره ی از پیش تعریف شده به طور خودکار تمام چت ها را حذف کنند. کدهای QR برای اشتراک گذاری پروفایل تلگرام اضافه شده است همچنین تلگرام ترفندهای مختلفی مربوط به ایموجی ها مانند جستجوی ایموجی در iOS، ایموجی های سفارشی بیشتر برای کاربران Premium را ارائه می کند. این شرکت تأیید کرد که صفحه استفاده از فضای ذخیره سازی در برنامه اندرویدی مطابق با iOS اصلاحات اساسی دریافت کرده است این بدان معناست که می توانید میزان استفاده از فضای ذخیره سازی را با چت مشاهده کنید و همچنین انواع رسانه ها را از یک گپ حذف کنید (مانند حذف همه ویدیوها در یک گپ).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا