کنسول بازی

حذف بازی های پرطرفدار از سرویس Xbox Game Pass

روز ۱۵ سپتامبر روز خوشایندی برای مشترکین سرویس گیم پس کنسول بازی مایکروسافت یا گیمران ایکس باکس نیست. در چنین روزی قرار است یازده بازی پرطرفدار این کنسول بازی از روی سرویس گیم پس حذف شوند.

تاریخ مشخص برای حذف بازی ها از روی گیم پس

پیشتر خبر حذف یازده بازی پرطرفدار ایکس باکس لو رفته بود، ولی ایکس باکس حالا به صورت رسمی خبر حذف بازی ها را تأیید کرد. گیمرها در صورتی که میخواهند همچنان به بازی اینها ادامه بدهند، باید به صورت جداگانه اقدام به خریدشان بکنند. قبل از اعلام رسمی، اسم بازی ها لو رفته بودند.

تاریخ مشخص برای حذف بازی ها از روی گیم پس
تاریخ مشخص برای حذف بازی ها از روی گیم پس

بازی های A Plague Tale، Aragami 2، Bug Fables، Craftopia، Final Fantasy 13، Flynn: Son of Crimson، I Am Fish، Lost Words، Mighty Goose، SkateBird و The Artful Escape از روی سرویس گیم پس حذف خواهند شد. خرید بازی ها برای کسانی که میخواهند به بازی ادامه بدهند، بیست درصد تخفیف دارند.

بازی A Plague Tale
بازی A Plague Tale

حذف یکی از پرطرفدارترین بازی ها از سرویس گیم پس

این هفته یکی از معدود هفته هایی در سرویس گیم پس است که بازی های بیشتری را نسبت به اینکه دریافت کند، از دست میدهد. مهمترین عنوان بین این بازی ها، بازی A Plague Tale: Innocence است که اعلام شده است به زودی سریالی از روی این بازی پرطرفدار ساخته خواهد شد.

گیمرهایی که این بازی را تجربه نکرده اند، مسلماً تلاششان این است که زودتر این بازی را شروع و قبل از حذفش به پایان برسانند، چون عنوان A Plague Tale: Requiem به عنوان یکی از بازی های روز اول اکتبر ۲۰۲۲ به سرویس گیم پس اضافه میشود.

حذف بازی پرطرفدار A Plague Tale: Requiem
حذف بازی پرطرفدار A Plague Tale: Requiem

خداحافظی بهترین بازی Final Fantasy از روی گیم پس

بازی های دیگر این سرویس نیز ارزشش را دارند که قبل از حذف تجربه شان کنید. از بین بقیه ی بازی ها، بازی Final Fantasy 13 را داریم که یکی از نسخه های خوب روی گیم پس است. قبلاً نسخه های عالی بازی های فرانچایز Final Fantasy روی گیم پس بودند، ولی الان فقط در سرویس PlayStation Plus کنسول بازی سونی در دسترس هستند. همانطور هم که شاهد هستیم، یکی دیگر از بازی های این فرانچایز دارد از گیم پس خداحافظی میکند.

خداحافظی بهترین بازی Final Fantasy از روی گیم پس
خداحافظی بهترین بازی Final Fantasy از روی گیم پس

حذف بازی های بیشتر از سرویس گیم پس

حذف یازده بازی از روی سرویس گیم پس غم انگیز است، ولی باید به این نکته هم اشاره کرد که در روز 30 سپتامبر قرار است بازی های نسبتاً بیشتری از روی این سرویس حذف شوند. باید این را هم بدانیم که بازی های روز اول انتشار زیادی در پاییز روی سرویس گیم پس قرار میگیرند.

البته برای پیگیری فهرست بازی هایی که قرار است در 30 سپتامبر حذف شوند، یا فهرست بازی های روز اول، باید تا اواخر این ماه منتظر خبرهای بیشتری از شرکت کنسول بازی مایکروسافت بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا