راهنمای خریدراهنمای خرید لپ تاپ

حضور لپ تاپ های قدرتمند با حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل

حضور لپ تاپ های قدرتمند باحافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل به وقوع خواهد پیوست و با این حافظه های DDR4 سری Ripjaws لپ تاپ ها از کامپیوتر های PC نیز در سرعت و کارایی پیشی خواهند گرفت. از مزیت‎ های کامپیوتر های دسکتاپ در مقایسه با لپ تاپ، دسترسی به سخت افزارهای مختلف است. خوشبختانه این محدودیت روز به روز در حل کم رنگ تر شدن است و دارندگان لپ تاپ ها نیز همانند همتایان دسکتاپی خود، به سخت افزار های مختلف دسترسی دارند. در تازه ترین آنها G.SKIL، از تولید کنندگان پیشتاز ماژول های حافظه رم، ماژول هایی با فرکانس 3000 مگاهرتز برای لپ تاپ ها معرفی کرده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل

اکنون ماژول های SO-DIMM سری Ripjaws این کمپانی با فرکانس 3000 مگارهرتز و تاخیر CL16، آن هم با ولتاژ 1.2 ولت، در ظرفیت های 8 تا 32 گیگابایت در دسترس هستند. این ماژول های پرسرعت، می توانند پاسخ گوی نیاز دارندگان لپ تاپ های رده بالا، کامپیوترهای در فرم فاکتورهای کوچک و حتی مینی پی‎سی ها باشند. طبق معمول، G.SKILL به توسعه و ساخت ماژول های پرسرعت تر ادامه می دهد.

حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل

افزون فرکانس بسیار بالا، قابل توجه ترین نکته درباره این ماژول ها، فرکانس بسیار پایین 1.2 ولت است، چرا که به طور معمولرم لپ تاپو کیت های با فرکانس 3000 مگاهرتز، به ولتاژ 1.35 ولت و حتی بیشتر نیاز دارند. ولتاژ کاری بسیار پایین این ماژول ها، آنها را به انتخاب ایده آلی برایلپ تاپو دیگر کامیپوترهای قابل حمل و یا کوچک که مصرف پایین انرژی و تولید حرارت کم در آنها اهمیت زیادی دارد، مبدل می سازد.

حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل

کیت های SO-DIMMاDDR4ا3000 مگاهرتزی G.SKILL از استاندارد XMP 2.0 اینتل که برای پردازنده Skylake طراحی شده، پشتیبانی می کند. تصویر فوق، پشت سرگذاشتن موفقیت آمیز استرس های شدید، توسط جدید ترین ماژول های حافظهرمG.SKILL را نشان می دهد.

لیست قیمت رم لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام، کمپانی جی اسکیل لپ تاپ های قدرتمند با حافظه رم 3000 مگاهرتزی را روانه بازار خواهد کرد که با به وقع پیوستن این اتفاق زمینه های مثبتی نیز فراهم میشود،این حافظه رم نمونه اش (به ندرت)در هیچ لب تابی مشاهده نشده که این اتفاق بسیار خوبی است. ولتاژ کاری بسیار پایین این ماژول ها، آنها را به انتخاب ایده آلی برای لپ تاپ و دیگر کامیپوترهای قابل حمل تبدیل کرده است باتشکر از سایت آی تی بازار.

  2. سلام
    حضور لپ تاپ های قدرتمند با حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل به وقوع خواهد پیوست و با این حافظه های DDR4 سری Ripjaws لپ تاپ ها از کامپیوتر های PC نیز در سرعت و کارایی پیشی خواهند گرفت. از مزیت‎ های کامپیوتر های دسکتاپ در مقایسه با لپ تاپ، دسترسی به سخت افزارهای مختلف است. خوشبختانه این محدودیت روز به روز در حل کم رنگ تر شدن است و دارندگان لپ تاپ ها نیز همانند همتایان دسکتاپی خود، به سخت افزار های مختلف دسترسی دارند.

  3. با سلام و خسته نباشید با این لپ تاپ های قدرتمند با حافظه رم 3000 مگاهرتزی جی اسکیل دیگه نیازی به کامپیوتر های دسکتاب نیست و این لپ تاپ ها تونستن همه ینیازای کاربرانشون رو براورده کنن در لپ تاپ ها مصرف پایین انرژی و تولید حرارت کم خیلی مهمه که این قابلیت هم روز به روزبه لپ تاپ ها افزوده میشود

  4. سلام خسته نباشید
    این دسته از تپ تاپ های قدرتمند با حافظه رم 3000 مگاهرتزی ویژگی منحصر به فردی به این نوع این تب لت ها داده از نظر حافظه واقعا عالیه و علاوه بر این یت های SO-DIMMاDDR4ا3000 مگاهرتزی G.SKILL از استاندارد XMP 2.0 اینتل که برای پردازنده Skylake طراحی شده، پشتیبانی می کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا