راهنمای خرید

دوربین فیلم برداری Chronos 1.4 با قابلیت فیلمبرداری 21650 فریم بر ثانیه

دوربین فیلم برداری Chronos 1.4 با قابلیت فیلمبرداری 21650 فریم بر ثانیه می باشد و به تازگی توسط David Kronstein رونمایی شده است همچنین با توجه به مشخصات فنی که از این دوربین منتشر شده است می توان به ذخیره فیلم به صورت Raw اشاره کرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین فیلم برداری Chronos 1.4

اواخر ماه گذشته، یک دوربین خانگی به نام Chronos توسط David Kronstein معرفی شد که گفته می‌ شود، قادر است با سرعت 21650 فریم بر ثانیه فیلم ‌برداری کند. آنچه باعث شده که ایندوربینتوجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، فقط مربوط به قابلیت ثبت فیلم‌ با سرعت بالا نیست چراکه قیمت تعیین شده برای این دستگاه نیز بسیار مناسب است. دوربین Chronos با قیمت 2500 دلار به فروش می‌ رسد.

 دوربین مورد اشاره قادر است با سرعت 1057 فریم در ثانیه با رزولوشن 1280 در 1024 پیکسل فیلم‌ برداری کند. علاوه بر این با دوربین Chronos 1.4 در رزولوشن‌ های پایین‌ تر می ‌توان با سرعت 21650 فریم بر ثانیه به ضبط فیلم پرداخت. Kronstein لیستی از ویژگی ‌های نمونه‌ ی اولیه ‌ی این دوربین را نیز منتشر کرده که در ادامه آن ‌ها را مرور می ‌کنیم.

دوربین فیلم برداری Chronos 1.4

مشخصات فنی دوربین Chronos 1.4 :

  • توان عملیاتی 1.4 گیگاپیکسل بر ثانیه
  • قابلیت فیلم ‌برداری با سرعت 1057 فریم بر ثانیه در رزولوشن 1280 در 1024 پیکسل
  • قابلیت فیلم‌ برداری با سرعتی بسیار بالا تر در رزولوشن‌ های کمتر
  • رم 8، 16 یا 32 گیگابایتی
  • امکان اتصالک ارت حافظه ‌ی میکرو اس ‌دی، یو ‌اس ‌بی و هارد درایو‌های ساتا
  • ذخیره ‌ی ویدیو به صورت Raw
  • عملکرد مستقل و بدون نیاز به رایانه ‌ی مجزا
  • آداپتور AC یا باتری ( 1.75 ساعت در هر بار شارژ)

لیست قیمت دوربین فیلمبرداری

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین فیلمبرداری Chronos برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوربین فیلمیرداری باحال و جذابیه و با توجه به مشخصات فنی که از این دوربین فیلم برداری Chronos 1.4 منتشر شده میشه گفت خیلی قدرتمند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا