دوربین عکاسیراهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV مجهز به فیلمبرداری 4K

دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV مجهز به فیلمبرداری 4K به لیست قیمت دوربین های کانن اضافه شد و این دوربین با کیفیت کمپانی Canon در ماه آوریل توسط شرکت مطرح معرفی خواهد شد. انتظار داریم طی هفته‌ های آینده کانن از نسل جدید دوربین 5D رونمایی کند و یک منبع نسبتا مطمئن گزارش کرده که این دوربین از فیلم‌ برداری 4K پشتیبانی خواهد کرد. کانن پشتیبانی از فیلم ‌برداری 4K را به دوربین فوق‌ العاده حرفه‌ ای Canon EOS 1DX Mark II اضافه کرد؛ اما متاسفانه این قابلیت در دوربین نیمه حرفه ‌ای EOS 80D وجود ندارد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV

آخرین نسخه از دوربین عکاسی کانن EOS 5D با نام 5D Mark III در دوم مارچ 2012  رونمایی شد و حالا با گذشت نزدیک به 4  سال به نظر می ‌رسد نوبت به ارائه‌ ی جایگزین این دوربین فوق ‌العاده رسیده است. براساس شایعات این دوربین به سنسور و پردازنده ‌ی جدید مجهز خواهد شد و همچنین قابلیت فیلم‌ برداری 4K نیز به آن اضافه می‌ شود.

دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV

هنوز مشخصات دقیق فنی EOS 5D Mark IV فاش نشده است، اما منبع این خبر اعلام کرده که نسل جدید 5D تا پیش از فروش رسمی EOS 1D X Mark II معرفی نخواهد شد. به این ترتیب می‌ توان پیش‌ بینی کرد که نسل جدید 5D در ماه آپریل (فروردین یا اردیبهشت 95) معرفی خواهد شد.

دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV

دوربین 5D Mark II اولین دوربین عکاسی DSLR با قابلیت فیلم‌ برداری Full HD بود و از این بابت مورد توجه بسیاری از عکاسان و فیلم ‌برداران قرار گرفت. دوربین 5D Mark III نیز با وجود اینکه چند سال بعد از Mark II روانه ‌ی بازار شد، اما چندان تغییرات انقلابی در آن صورت نگرفت و بسیاری ترجیح دادند تا از همان Mark II خود استفاده کنند. حال به نظر می ‌رسد بعد از حدود یک دهه شاهد یک نسل جدید و متفاوت از 5D خواهیم بود؛ دوربینی که بسیاری چشم به راه عرضه‌ ی آن هستند.

لیست قیمت دوربین عکاسی

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. دوربین عکاسی کانن یکی از بهترین دوربین های بازار دوربین ایران که میشه با خیال راحت سال ها زیادی ازش استفاده کرد امیدوارم کمپانی کانن همیشه مثل الان موفق و پایدار باشه لاااایک

  2. سلام…. مارک کانن یکی از بهترین برندهای موجود در دنیای تکنولوزیه که دوربین عکاسی کانن و دوربین های فیلمبرداریش دیگه جای خودشونو دارن هر چقدر هم که قیمتشون بالا باشه ارزششو دارن قطعا دوربین EOS 5D Mark IV یکی از بهترین و خلاقانه ترین و بکار آمدترین دوربین های جهان خواهد بود و قابلیت های منحصر به فردی خواهد داشت فقط امیدوارم هر چه زودتر رونمایی و بهره برداری بشه که علاقه مندانش بتونن ازش استفاده کنن.

  3. سلام
    شرکت بزرگ کانن همیشه یکی از پیشتازان تولید کننده دوربین بوده و من هم فکر می کنم که دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV که در این مطلب معرفی شده یکی از بهترین نسخه های تولید شده توسط این شرکت باشه و حتما هم به دلیل طراحی و کارایی که داره طرفدارای زیادی پیدا کرد من که خودم یکی از طرفداراشم ولی قیمت بالاست نمی تونم بخرمش.

  4. با سلام
    دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IV مجهز به فیلمبرداری 4K که این دوربین یک دوربین بسیار خوب است که برای همه مناسب است. این دوربین طراحی زیبایی دارد و کاربران از این دوربین به خوبی استقبال کردند. این دوربین فیلم برداری خوبی هم داره و قوی است

  5. با سلام و خسته نباشید از ای تی بازار عزیز
    ممنون که با معرفی محصولات به روز در انتخاب و اشنایی فناوری به ما کمکم میکنید
    دوربین عکاشی واقعا عالی کار میکنه زوم خوبی داره و بعلاوه کارت گرافیک قوی برای پشتیبانی از کیفیت رنگ ها داراست و میتونه عکس هایس مارا با زیبایی و کیفیت عالی تر بندازه من خودم شیش سال کنان دارم واقعا راضی ام و میشه باهاش حتی عکس حرفه ای گرفت

  6. سلام دوربین عکاسی کانن EOS 5D Mark IVواقعا عالیه ما خودمون کنان داریم واقعا کیفیت عکس خوبی داره و با تراکم پیکسل هاش باعث کیفیت و زیبای فیلم برداری و عکسش شده و حتی از کیفیت صدای خوبی برخورداره البته قابیلی های دیگه هم داره که این دوربیت را جزوه دسته از دوربین های حرفه ای کرده ممنون از ای تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا