تجهیزات شبکهراهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

روتر وایرلس جدید ایسوس 4G-AC55U با پشتیبانی از شبکه LTE

روتر وایرلس جدید ایسوس 4G-AC55U با پشتیبانی از شبکه  LTE به تازگی به لیست قیمت روتر ایسوس افزوده شد همچنین این روتر با پشتیبانی از این شبکه ها می تواند تا 150مگابایت بر ثانیه دانلود را در اختیار کاربران قرار دهد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

روتر وایرلس ایسوس

شرکت ایسوسروترهایی با پشتیبانی از شبکه 4G و LTE با نام ‌های 4G-N12 و 4G-AC55U را معرفی کرد. این روتر در حقیقت راهکاری مناسب برای استفاده از اینترنت موبایل است. در صورتی که سرعت اینترنت کابلی با محدودیت مواجه است یا این امکان برای شما وجود ندارد، این مودم می ‌تواند با استفاده از شبکه موبایل، استفاده از اینترنت پر سرعت را حاصل کند.

روتر وایرلس ایسوس 4G-AC55U

روتر ایسوس 4G-AC55U دارای شبکه دو بانده و با استاندارد 802.1ac و روتر 4G-N12 با استفاده از استاندارد 802.11n می ‌توانند اینترنت را در محیط مورد نیاز به صورت بی ‌سیم به اشتراک گذارند. همچنین در مدل 4G-AC55U امکان تغییر آنتن وایرلس برای تقویت آنتن دهی وجود دارد.

روتر وایرلس ایسوس 4G-AC55U

برای دستیابی به اینترنت موبایل، کاربر فقط باید سیم کارت سازگار با 4G یا LTE خود را درون خشاب مخصوص این روتر قرار داده و آن را روشن کند؛ روتر به صورت خود کار ارتباط با اینترنت را برقرار می ‌کند. هر دو مدل به سادگی آماده به کار می ‌شوند و با استفاده از رابط کاربر پسند و آسان ASUSWRT می ‌توانید قدرت سیگنال سیم کارت ‌ها یا فرامین دیگر را به آسانی مدیریت کنید. 4G-AC55U ایسوس با پشتیبانی از شبکه 4G LTE می ‌تواند حداکثر تا 150 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و 50 مگابیت بر ثانیه برای آپلود (5 برابر سریع ‌تر از +HSPA) سرعت اینترنت را در اختیار کاربر قرار دهد.

روتر وایرلس ایسوس 4G-AC55U

همچنین با شبکه بی ‌سیم دو بانده 802.11ac  سرعت شبکه را هم می ‌تواند تا 1167 مگابیت در باند های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز فراهم کند. آنتن ‌های خارجی آن نیز به گونه‌ ای طراحی شده است که بهترین پوشش را در شبکه داشته باشد. 4G-AC55U می ‌تواند با یک پورت شبکه گیگابیتی مجزا، اینترنت کابلی را نیز به صورت بی ‌سیم انتشار داده یا به طور همزمان هر دو بستر اینترنت موبایل و کابلی را ترکیب کرده و اینترنتی پایدار و پرسرعت به کاربر دهد. علاوه بر آن یک پورت USB 2.0 نیز برای اشتراک فایل و پرینتر در این روتر تعبیه شده است.

لیست قیمت روتر

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ایسوس با محصولات خود توانسته که قدرت تولید خود را بالا ببیرد و اینبار با ارائه روتور فوق العاده خود که از باند پرسرعت lte پشتیابنی می کند نوآوری ها خود را نشان می دهد البته می توان گفت با اعتمادی که با محصولات ایسوس وجود دارد ایسوس در مورد فروش این محصولات مشکلی ندارد من هم یکی از روتورهای ایسوس دارم و هنوز بعد از چند سال استفاده هیچ مشکلی ندیده ام
    ممنون از ای تی بازار

  2. من از مودم ایسوس و اکسس پوینت Asus قبلا استفاده کردم و واقعا راضی بودم مطمئن هستم که روتر وایرلس ایسوس هم مانند دیگر محصولات این شرکت حرفه ای باشد. یا روتر وایرلس جدید ایسوس 4G-AC55U با پشتیبانی از شبکه LTE به راحتی میشه یک شبکه بیسیم خانگی راه انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا