موبایل

رونمایی جدیدترین گوشی موبایل نوکیا 9.3 به تعویق افتاد

شرکت اچ ام دی، در فوریه 2019 گوشی موبایل جدید پرچمدار خود را با نام نوکیا 9.1 PureView، که اولین گوشی هوشمند جهان با وربین پنج‌ لنزه لقب گرفته بود را معرفی کرد. این اسمارت فون به تراشه قدیمی اسنپدراگون 845 مجهز بود، اما در همان سال 2019 شایعاتی مطرح شده بود، مبنی بر این که شرکت نوکیا قصد دارد، نسخه دیگری از این گوشی را با پردازنده جدید اسنپدراگون 865 کوالکوم معرفی می ‌کند. اما هر بار این اتفاق به دلیلی به تعویق افتاد. در خبر جدیدی که اچ ام دی منتشر کرده عنوان شده که این بار به خاطر رکود اقتصادی ناشی از ویروس کرونا این رونمایی و معرفی باز هم به تعویق افتاده است.

رونمایی گوشی موبایل نوکیا 9.3

لیست قیمت گوشی موبایل

پرچمدار جدید نوکیا PureView 9 در ابتدا با نام نوکیا 9.1 معرفی شد؛ اما بعد از مدتی که رونمایی آن به تعویق افتاد شرکت اچ ام دی گلوبال آن را با نام نوکیا 9.2 معرفی نمود، و این بار بعد از وقفه طولانی تری با نام نوکیا 9.3 از تاخیر در رونماییش خبر داده شد. این اتفاق پیش تر هم در مورد تغییر نام نوکیا 5.2 به نوکیا 5.3 هم اتفاق افتاده بود.

علت تاخیر رونمایی جدیدترین گوشی موبایل نوکیا :

البته که دلیل این تاخیر جای تعجب ندارد، شیوع ویروس کرونا همان طور که تمام صنایع و تجارت ها را تحت تاثیر خود قرار داده است، شرکت HMD Global که امتیاز تهیه و پخش محصولات نوکیا را دارد، هم با مشکل مواجه کرده است، هرچند بعد از اینکه پرچمدار نوکیا شانس رونمایی اش در 2019 را از دست داد، به تعویق افتادن در معرفی برای نیمه دوم سال 2020 هم چیزی را در اصل ماجرا تغییر نداده است.

گوشی نوکیا 9.3 با اسنپدراگون 865

مشخصات فنی گوشی موبایل جدید نوکیا 9.3 :

این گوشی موبایل جدید نوکیا احتمالا از تراشه اسنپدراگون 865 بهره خواهد برد، و این یعنی اصلاح یکی از مواردی که موجب تاخیر در رونمایی نوکیا 9.2 شد، زیرا قرار بود گوشی نوکیا 9.2 با تراشه S855 به بازار عرضه شود.گوشی های سری 8 از تولیدات شرکت اچ ام دی به پردازنده میان رده اسپندراگون 7xx مجهز شده اند، و موقعیت این گوشی موبایل پرچمدار را به PureView ارتقاء داد که این تاخیر موجب شد فاصله زیادی بین رده بندی محصولات HMD اتفاق بیوفتد.

دوربین گوشی نوکیا 9.3

علی رغم نام این پرچمدار، شایعات این طور به نظر می رسانند که Nokia PureView 9 از لحاظ سبک دوربین، به جای یک طراحی نوآورانه از همان سبک دوربین نوکیا 8 استفاده خواهد کرد! البته ممکن است این گوشی یک دوربین فانتزی در زیر صفحه نمایشگر داشته باشد.

گوشی نوکیا pureview 9.3

هر چند این خبر ممکن است طرفداران گوشی های نوکیا را کمی ناراحت کند، اما مشخصات فنی و جزئیات گوشی نوکیا 9.3 آنقدر زیاد هست که بعد از رونمایی و عرضه، ارزش این همه تاخیر را داشته باشد. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این گوشی آن را از دیگر پرچمداران متمایز کرده است. صفحه OLED با ابعادی قابل قبول و وضوح Quad HD تجربه بصری عمیقی را برای خریداران این گوشی به ارمغان خواهد آورد. باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر و دوربین سلفی پاپ آپ 24 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فنی این گوشی موبایل نوکیا خواهد بود.

لیست قیمت گوشی موبایل نوکیا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عجب دوربین حرفه ای گوشی نوکیا 9.3 اگه به موقع وارد بازار موبایل بشه می تونه حتی رقب جدیدترین گوشی سامسونگ هم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا