اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

خاموش شدن گوشی موبایل گوگل پیکسل 3a و 3a XL در حین استفاده

شرکت گوگل پس از عرضه جدیدترین گوشی موبایل های خود نتوانست خریداران و کاربران زیادی را جذب کند؛ چرا که گوشی هوشمند پیکسل 3 بعد از معرفی و عرضه رسمی با شمار زیادی از مشکلات نرم افزاری مواجه شد، همین شرایط ناامید کننده برای تلفن هوشمند های گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL در ابعاد وسیع تر به وجود آمده است.

اگر یک تلفن همراه به طور تصادفی خاموش شود، به خصوص اگر در یک شرایط اورژانسی باشید، آن را تبدیل به یک تجربه خسته کننده خواهد کرد، و متاسفانه دقیقا این همان چیزی است که برای گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL اتفاق افتاده است.

گوشی موبایل های گوگل پیکسل 3a و 3a xl

لیست قیمت گوشی موبایل

یکی از مصرف کنندگان Pixel 3a XL ادعا می کند که این خاموش شدن های تصادفی سه بار در یک روز اتفاق می افتد. یک پیام در انجمن Reddit توسط کاربر u / Ravoz نیز منتشر شده که جزئیات نحوه وقوع خاموش شدن تصادفی در هر دو اسمارت فون پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را شرح داده است.

این پست نشان می دهد که این گوشی ها به راحتی بدون هشدار خاموش می شوند و قبل از اینکه به درستی کار خود را شروع کنند نیاز به استراحت حدود 30 ثانیه ای دارند. گوگل هنوز به این مشکل پاسخ نداده و مطمئن هستیم که اگر مسئله مربوط به نرم افزار باشد، به زودی به درستی حل خواهد شد. با این حال در جایی که کاربران از خاموش شدن های تصادفی شکایت دارند، برخی از مصرف کنندگان این گوشی های هوشمند اعلام کرده اند که آنها از خرید خود رضایت کامل دارند.

خاموش شدن اتفاقی موبایل های گوگل پیکسل 3a و 3a xl

این موضوع نشان می دهد که مشکل گسترده نیست و تنها درصد کمی از دستگاه ها تحت تاثیر قرار گرفته اند؛ البته ممکن است کاربران جدیدی که گوشی موبایل های جدید پیکسل خود را بی وقفه استفاده می کنند به تازگی آنها را خریداری کرده باشند، بنابراین نظر آنها ممکن است به مرور زمان به دلیل وقوع خاموش شدن های تصادفی تغییر کند.

همان کاربر انجمن Reddit همچنین اعلام کرد که یکی از گوشی موبایل های Pixel 3a XL مشکل صفحه نمایش دارد. البته باید در نظر داشت که مسائل مربوط به صفحه نمایش را می توان در بیشتر دستگاه ها و گوشی های هوشمند موجود در بازار آی تی مشاهده کرد، بنابراین این می تواند یک حادثه جداگانه باشد که ممکن است برای اکثر گوشی های هوشمند رخ دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امیدوارم تا قبل از عرضه جهانی مشکل گوشی موبایل گوگل پیکسل 3a و 3a XL برطرف بشه من عاشق محصولات گوگل پیکسل ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا