موبایل

شیائومی استند شارژ بیسیم 100 واتی خود را رونمایی کرد

شیائومی به تازگی استند شارژ بیسیم 100 واتی  خود را رونمایی کرد. این استند شارژر که با قیمت 92 دلار عرضه خواهد شد ویژگی های خوب زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در مدت اخیر اطلاعات زیادی از نوآوری های شیائومی در تولید لوازم جانبی موبایل شنیده منتشر شده است. این خبرها خصوصا در حوزه تولید شارژر و با حذف شارژر از بسته بندی گوشی های شیائومی شدت گرفت. اما در حال حاضر این برند شارژر استند خود را با نام Mi 100W Wireless Charging Stand رونمایی کرد. پیش از این شیائومی نسخه 80 واتی این شارژر را هم عرضه کرده بود.

شیائومی استند شارژ بیسیم 100 واتی خود را رونمایی کرد

لیست قمیت شارژر موبایل

ویژگی های شارژر استند بیسیم شیائومی

در این شارژر شیائومی لایه های محافظتی بیش تری نسبت به نسخه قبلی به کار رفته است. شاید این عمده تفاوت بین این مدل و نسل قبلی خود باشد. همچنین با وجود طراحی یکسان، رنگ های متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود دارد. سرعت شارژ هم در این مدل افزایش چشمگیری پیدا کرده است. ورودی این استند شارژر توسط کابل USB 6A و با 120 وات قدرت تامین خواهد شد.

منظور از لایه های حفاظتی در این مدل این است که استند شیائومی می 100 وات بیسیم، قابلیت حفاظت در برابر ولتاژ بالا و پایین، الکتریسیته ساکن، دمای بالا و حفاظت در برابر اشیای خارجی را دارد. این موارد در مدل قبلی کمتر دیده می شد. همچنین این مدل از شارژر از فن داینامیک با صدای بسیار پایین بهره می برد. پشتیبانی از استاندارد Qi قابلیت این را فراهم می آورد که اکثر دستگاها هایی که توان شارژ بیسیم در آنها لحاظ شده است را می توان با این دستگاه شارژ کرد.

ویژگی های شارژر استند بیسیم شیائومی

در حال حاضر چند مدل از گوشی موبایل شیائومی می تواند از حداکثر توان خود برای شارژ شدن توسط این استند شارژر بهره ببرند. گوشی موبایل شیائومی می 11 پرو، گوشی شیائومی می 11 اولترا و گوشی می میکس 4 از جمله این گوشی ها هستند. گوشی Mi Mix 4 به تازگی و با پشتیبانی از یک باتری 4500 میلی آمپری و شارژ بیسیم 50 واتی رونمایی شده است.

قیمت و تاریخ عرضه شارژر بیسیم استند شیائومی

یکی از نکات مثبت این شارژر موبایل و در کل محصولات شیائومی، قیمت مناسب آنها در برابر ویژگی ها سخت افزاری و نرم افزاری بالاست. برای مثال این مدل از شارژر شیائومی 92 دلار قیمت گذاری شده است که منطقی به نظر می رسد. همچنین درباره تاریخ عرضه این مدل گفته می شود که در 16 آگوست رونمایی خواهد شد. همچنین هنوز خبری در مورد عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است.

قیمت و تاریخ عرضه شارژر بیسیم استند شیائومی

 این استند شارژر می تواند گوشی موبایل را در 28 دقیقه به شارژ کامل برساند. هرچند چندی پیش هم تکنولوژی شارژر بی سیم و از راه دور شیائومی رونمایی شد، اما پیش بینی می شود این استند شارژر هم طرفداران زیادی در بازار گوشی موبایل پیدا کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا