کنسول بازی

رویداد نینتندو دایرکت برگزار شد

نینتندو در رویداد Nintendo Direct که در سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد، اخبار و اطلاعیه های هیجان انگیزی را در مورد بازی هایی که قرار است برای کنسول بازی خود، یعنی سوییچ عرضه کند، معرفی کرد.

رویداد Nintendo Direct

نینتندو هر سال مخاطبانش را از طریق چندین و چند رویداد پخش زنده در جریان برنامه های آینده میگذارد. به همین جهت در سپتامبر ۲۰۲۲ هم قرار شد رویدادی صورت بگیرد و حالا که این رویداد تحت عنوان Nintendo Direct انجام شده است، وقتش است به سراغ اتفاقات مهم آن برویم. قرار است خبر خوبی از کلاسیک های نینتندو، به ویژه The Legend of Zelda بشنویم که طرفداران زیادی برای خودش دارد.

برنامه از ابتدا قرار بود یک رویداد Nintendo Direct چهل دقیقه ای در مورد بازی های کنسول بازی نینتندو سوییچ باشد که قرار است در زمستان عرضه شوند. نینتندو به وعده های خود عمل کرد. چندین و چند بازی جدید، ریمستر و بازسازی در این رویداد معرفی شد که یکی از آنها خبر تازه ای از بازی Breath of the Wild Sequel بود. نینتندو دایرکت در کنار اینها معرفی کوتاهی از Mario + Rabbids Sparks of Hope و Just Dance 2023 هم داشت که قبلاً در رویداد Ubisoft Forward 2022 معرفی شده بودند.

بازیس های معرفی شده در رویداد نیتندو دایرکت
بازیس های معرفی شده در رویداد نیتندو دایرکت

بازی های معرفی شده در رویداد نینتندو دایرکت

کلیپ پایانی پخش شده در رویداد سپتامبر Nintendo Direct تریلر جدیدی برای دنباله Breath of The Wild بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود. عنوان بازی مورد نظر فرانچایز Zelda نیز معرفی شد؛ The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom عنوان بعدی است. بالاخره تاریخی برای انتشار بازی اعلام شد. این بازی در ۱۲ می ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

پیکمین 3 (Pikmin 4)

شیگرو میاموتو که به عنوان اسطوره ی نینتندو شناخته میشود، در طول رویداد Nintendo Direct و در بخش اختصاصی Pikmin حضور پیدا کرد. میاموتو اول بازی Pikmin Bloom را که برای گوشی است و شباهت زیادی به کار دیگر همین تیم، یعنی Pokemon Go دارد، تبلیغ کرد. ولی خبر بزرگ دیگر این است که Pikmin 4 قرار است در سال ۲۰۲۳  عرضه شود.  این اولین بازی مهم این سری بازی از سال ۲۰۱۳ تاکنون خواهد بود. در ترایلر چیز زیادی نشان داده نشد، ولی میاموتو وعده های زیادی برای قابلیت های جدید داد.

پیکمین 3 (Pikmin 4)
پیکمین 3 (Pikmin 4)

بازی Fire Emblem Engage

بازی Fire Emblem که یک بازی JRPG است برای عرضه در ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۳ در رویداد Nintendo Direct تأیید شد. در این بازی قرار است قهرمان جدید Alear را داشته باشیم که قرار است در ابتدای بازی از خوابی هزارساله بیدار شود. به نظر بازی برخی از مکانیک های جدید بازی Fire Emblem: Three Houses مثل مدیریت شهر و ایجاد روابط را حفظ خواهد کرد.

بازی Fire Emblem Engage
بازی Fire Emblem Engage

بازی Octopath Traveler

دومین بازی در سری بازی Octopath Traveler در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. در این بازی پا به دوره جدیدی میگذاریم و هشت قهرمان جدید در دنیای Solistia خواهیم داشت. در این بازی قرار است شاهد ویژگی های جدیدی باشیم. از جمله مسیرهای مختلف برای شخصیت ها بر اساس چرخه های شب و روز.

بازی Octopath Traveler
بازی Octopath Traveler

بازی Bayonetta 3

بازی بایونتا ۳ که بازی اولش مربوط به سال ۲۰۱۴ میشود، داستان جادوگری مشهور را دنبال میکند که در این داستان جدید قرار است با سلاح های زیستی ساخت دست بشر رو به رو شود. تریلر نمایش داده شده در Nintendo Direct همچنین شخصیت های دیگری را از جمله لوکا، جین و ویولا را نشان داد. این بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر برای سوییچ منتشر میشود.

بازی Bayonetta 3
بازی Bayonetta 3

بازی Fae Farm

بازی Fae Farm قرار است در بهار ۲۰۲۳ به عنوان یکی از بازی های انحصاری سوییچ وارد بازار شود. بازی قرار است کمی جادو را چاشنی ژانر خودش بکند که شامل فضاهای فانتزی، جادوها و دشمنان جادوگر میشود. همچنین این بازی از تیم های چهارنفره پشتیبانی میکند. چه به صورت local و چه به صورت آنلاین.

بازی Fae Farm
بازی Fae Farm

بازی Theatrhythm Final Bar Line

Theatrhythm Final Bar Line جدیدترین سری بازی های موسیقی بر اساس فاینال فانتزی (Final Fantasy) است که در ایونت Nintendo Direct معرفی شد و در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ برای سوییچ عرضه میشود. این بازی شامل آهنگ هایی از تمام بازی های سری فاینال فانتزی میشود. میتوان بازی را به صورت محلی و دونفره بازی کرد و یا به صورت گروه های چهارنفره آنلاین از آن بهره برد.

دیگر بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت شامل Atelier Ryza 3: Alchemist of the End and the Secret Key، Harvestella و Endless Dungeon میشدند.

بازی Theatrhythm Final Bar Line
بازی Theatrhythm Final Bar Line

به روز رسانی خدمات سرویس های Nintendo

مشترکین سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack هم خوشحال میشوند که بدانند بعضی از عناوین کلاسیک به زودی به این سرویس اضافه میشود. طبق آن چیزی که در Nintendo Direct گذشت، امسال قرار است Pilotwings 64، Mario Party و Mario Party 2 برای کنسول بازی نینتندو منتشر شود و برای 2023 هم Mario Party 3، Pokemon Stadium، Pokemon Stadium 2، 1080 Snowboarding و Excitebike 64 را داریم. در نهایت هم GoldenEye 007 را داریم که قابلیت بازی چندنفره را دارد، ولی خبری از تاریخ دقیقش نیست.

بخش Nintendo Switch Sport نیز قرار است به روز رسانی رایگان دریافت کند. در به روز رسانی جدید قرار است گلف به صورت چندنفره محلی و آنلاین قابل بازی باشد. بازی آنلاین شامل یک مرحله ی هشت نفره ی حذفی به اسم Survivor Golf میشود. اول به نظر میرسید این آپدیت برای پاییز باشد، ولی تا تعطیلات طول خواهد کشید.

به روز رسانی خدمات سرویس های Nintendo
به روز رسانی خدمات سرویس های Nintendo

معرفی بازسازی ها و ریمسترها در Nintendo Direct

بخش دیگر این رویداد Nintendo Direct برای کسانی بود که از بازی های قدیمی خود لذت میبرند. نینتندو دایرکت در ماه سپتامبر جزئیات بیشتری از فهرست طولانی بازسازی ها و ریمسترهای جدید سوییچ عرضه کرد. چند مورد از این ها شامل Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion میشود که شامل موسیقی متن جدید، مدل های جدید برای همه ی عناصر و صداگذاری کامل میشود. Life is Strange: Arcadia Bay Collection را هم داریم که شامل کل مجموعه Life is Strange میشود.

در کنار بازی های دیگری مثل It Takes Two ، Sifu و Oddballers، قرار است بازی های فرانچایز Resident Evil شامل Resident Evil 2 و 3 و همچنین بازی Resident Evil Biohazard و  Resident Evil Villageرا نیز داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا