موبایل

شارژ هفت گوشی موبایل به صورت همزمان با ChargeHub

شارژ هفت گوشی موبایل به صورت همزمان باChargeHub صورت می گیرد همچنین این هاب شارژ با اتصال به یک منبع برق نیاز به کابل و سیم سیار را برطرف می کند. ChargeHub نام یک گجت کارا است که 7 درگاه USB استاندارد برای شارژ در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. این دستگاه که ساخته Limitless Innovations است، با ایجاد 48 وات برق قادر است همزمان 7 دستگاه USB را شارژ کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هاب شارژlimitless Innovations

کاربران می ‌توانند با دسترسی به DesignStudio آنلاین این گجت، هاب خود را با تصاویر، متن، لوگو یا گرافیک ‌های دلخواه شخص سازی کنند. تنها کاری که باید کرد این است که طرح دلخواه را آپلود و تغییرات لازم را روی آن ایجاد کرد و سپس پرینت گرفت. این گجت نیاز به کابل، پریز، فضا یا سیم سیار را از بین می‌ برد و در یک محیط کوچک شارژ 7 دستگاه را ممکن می‌کند.

هاب شارژlimitless Innovations

روی این هاب شارژ یک چراغ LED است که روشن بودن هاب را نشان می‌دهد. بعلاوه درون این گجت ویژگی‌ های ایمنی هم تعبیه شده است تا از طریق آنها سلامت دستگاه‌ های متصل تامین شود.ChargeHub از فن ‌آوری Smart Speed برای شارژ دستگاه ‌ها بدون توجه به اینکه از چه برند و با چه سیستم عاملی هستند بهره می ‌برد. به این صورت که جریان برق برای دستگاه‌ ها به صورت یکسان برقرار می‌شود.

هاب شارژlimitless Innovations

خصوصیات ویژه هاب شارژ:

  • با کمک فن‌ آوری SmartSpeed، شارژ بهینه برای تمام دستگاه‌ های متصل را فراهم می‌کند.
  • به کاربرانش اجازه می‌دهد که با کمک OnlineDesignStudio، هاب شارژ خود را شخصی سازی کنند.
  • به کاربران امکان می‌دهد 7 دستگاه USB را تنها با یک منبع برق شارژ کنند.
  • اتصال به تنها یک منبع برق، نیاز به کابل، اتصالات، پریز و سیم سیار را برطرف می‌کند.
  • با تعبیه ویژگی‌های ایمنی، سلامت دستگاه‌ ها را تامین می‌کند.

هاب شارژlimitless Innovations

لیست قیمت لوازم جانبی موبایل

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام.این محصول واقعا میتونه محصول کاربردی و پرطرفداری باشه و مطمعا افرادی زیادی از این وسیله خریداری می کنند.این شارژ از 7 پورت تشکیل شده که میشه باهاش 7 گوشی رو به صورت همزمان شارژ کرد و مناسب برای خانه هایی هستش که زیاد گوشی هوشمند دارند من حتما این محصول رو باید خریداری کنم به این دلیل که خیلی بهش احتیاج دارم منزل ما گوشی زیاده ولی شارژر نه و همیشه من مشکل شارژر دارم.

  2. با سلام
    شارژ هفت گوشی موبایل به صورت همزمان با ChargeHub که این شارژ بسیار مناسب است و طراحی زیبایی دارد . این شارژ کوچک میباشد و قابل حمل است و امکان شارژ کردن 7 گوشی رو ه8م دارد

  3. سلام خسته نباشسید
    این شارژر واقعا خوبه با دسترس نبودن برق میتونی گوشی خودتو خانوادهتو شارژ کنی بعلاوه بر این با کمک OnlineDesignStudio، هاب شخصی سازی کن شارژ خودش و سبکه وقابلیت حمل راحتی و داره این شارژر تو ایتی بازار قیمتش چنده؟

  4. با سلام
    این شارژ ChargeHub که این شارژ قابلیت شلرژ کردن هفت گوشیس به صورت همزمان را دارد و فقط با یک منبع برق هم این کار را انجام میدهد که این شارژ مردم رو شگفت زده کرده.این شارِژ طراحی جالبی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا