تبلت

شیائومی 3 مدل تبلت جدید خواهد ساخت

ظاهرا شیائومی هم دست به کار شده و در حال ساخت 3 مدل تبلت جدید است. در سالی که گذشت با توجه به شرایط پیش آمده، نیاز خانواده ها به گجت هایی مانند تبلت خیلی بیشتر از پیش شد. چون کاربری اصلی آنها به کودکان بر می گشت، بنابراین تبلت های اقتصادی و تبلت های دانش آموزی بیشتر طرفدار پیدا کردند. سامسونگ، هوآوی و حتی اپل سال گذشته تعداد زیادی تبلت را ساخته و روانه بازار کردند. اما در گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، کمپانی پر کار شیائومی قصد دارد تا چند مدل جدید تبلت را به بازار روانه کند. این در حالی است شیائومی از سال 2018 دیگر تبلتی تولید نکرده بود. هرچند مدل های تبلت شیائومی از سخت افزار خوبی برخوردار بودند. تبلت های قدیمی شیائومی که سری تبلت می پد 4 بودند با قیمتی مناسب در دست مشتریان قرار گرفتند.

سه مدل جدید تبلت شیائومی

لیست قیمت تبلت

مشخصات مدل های جدید تبلت شیائومی

به نظر می رسد این سری از تبلت های شیائومی با شماره مدل های K81A،  K81 و K82 عرضه خواهند شد. هنوز اطلاعات خاصی راجع به نام این مدل های تبلت به بیرون درز پیدا نکرده است. ولی احتمال می رود که این سری با نام می پد 5 رونمایی خواهند شد. این طور که به نظر می رسد هر سه مدل تبلت از دوربین چهارگانه، شارژر بی ‌سیم، اسپیکر چهارگانه، فناوری NFC و نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می ‌برند. همچنین گفته می شود تبلت‌ های K81 و K81A با داشتن چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ قدرتمند تر از دو مدل دیگر ظاهر شوند. ظاهرا تبلت K81 با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی راهی بازار می ‌شود و کاربران K81A باید از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنند. از طرف دیگر، برای تبلت K82 باید انتظار بهره ‌گیری از اسنپدراگون ۸۶۰ و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را داشته باشیم.

مشخصات مدل های جدید تبلت شیائومی

تبلت های شیائومی با ساختار قوی و قیمت مناسب

سری می پد 4 یعنی نسل قبلی تبلت های شیائومی از تراشه اسنپدراگون 660 بهره می بردند. اما در این سری جدید ارتقاء سخت افزاری نشان می دهد که می توانیم انتظار مدل های قوی تری داشته باشیم. به جز نسل های قبلی نسل می پد چهار شیائومی از دو مدل تبلت می پد 4 شیائومی و تبلت می پد 4 پلاس شیائومی برخوردار بودند. این دو تبلت 10 اینچی توانستند تا مدتی جایگاه خوبی در بازار تبلت های اندرویدی از آن خود کنند.

تبلت های شیائومی با ساختار قوی و قیمت مناسب

شیائومی در طراحی و ساخت محصولات اقتصادی نام خود را در بازار بر سر زبان ها انداخت. ولی در حال حاضر گوشی هوشمند شیائومی از مطرح ترین نام های بازار شناخته می شوند. همچنین این برند سعی در تولید مدل های متنوعی از لپ تاپ شیائومی هم کرده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برند شیائومی در ساخت گوشی موبایل بسیار موفق عمل کرد و خیلی زود سر زبان ها افتاد، اما برای تبلت کمی باید تامل کند، چون در اینجا رقبا سامسونگ و اپل نیست ،رقبای بیشتری هست، از مایکروسافت و اپل تا ایسوز لنوو، البته با توجه به اینکه یه مدت ساخت تبلت رو قطع کرده احتمال میره خیلی قوی وارد بازار شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا