موبایل

شیائومی Poco M4 5G معرفی شد

گوشی جدید شیائومی یعنی  پوکو ام ۴ پرو 5G معرفی شد. سری پوکو گوشی های هوشمند شیائومی، علاوه بر مشخصات خوبی که ارائه می دهند قیمت مناسبی هم دارند. این گوشی در حالی است که مدل قبلی آن یعنی Poco M3 Pro چیزی حدود شش ماه قبل رونمایی شده بود. در حقیقت می توان گفت این گوشی، ورژن بهبود یافته مدل قبلی است. این سری، در رسیدن شیائومی به رده بندی بالا در فروش، تاثیر بسیار بالایی داشته است. تفاوت دیگر پس از بهبود های جزئی، پشتیبانی از اینترنت 5 جی در این مدل می باشد. به بیان دیگری نیز می توان گفت گوشی پوکو M4 Pro 5G همان ردمی نوت ۱۱ شیائومی است که در آن از برند پوکو استفاده شده است.

گوشی پوکو ام 4 با ویژگی های خوب و قیمت عالی

لیست قمیت گوشی موبایل شیائومی

ویژگی های ظاهری گوشی شیائومی Poco M4 Pro

 در این مدل از گوشی موبایل شیائومی، ما شاهد افزایش اندازه نمایشگر (هرچند در حد میلی میتر) هستیم. پوکو ام 4 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی، برخوردار است که از رزولوشن 1080p و رفرش ریت 90 هرتز نیز پشتیبانی می کند. محافظ قدرتمند گوریلا گلس 3 هم وظیفه حمایت از این صفحه نمایش را در مقابل آسیب های فیزیکی دارد.

پنل دوربین در پشت این گوشی شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی این گوشی می باشد. هرچند تغییر بزرگ در پنل دوربین، اضافه شدن یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه است که کیفیت عکاسی را با پوکو M4 Pro را تا حد زیادی بالا برده است. رزولوشن دوربین سلفی در این گوشی نسبت به مدل قبلی، دو برابر شده و به ۱۶ مگاپیکسل رسیده است.  باید گفت دوربین در این گوشی محور اصلی توجه نبوده است اما تا حد امکان بهبودهایی نسبت به مدل قبلی پیدا کرده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و زرد روانه بازار خواهد شد.

ویژگی های ظاهری گوشی شیائومی Poco M4 Pro

سخت افزار در گوشی شیائومی پوکو ام 4 پرو

در پوکو ام 4 پرو یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است. همچنین از سیستم شارژ سریع برخوردار است و از  شارژ ۱۸ وات بهره می‌ برد. همچنین در جعبه این گوشی هوشمند یک آداپتور ۳۳ وات قرار دارد که می ‌تواند باتری را در ۵۹ دقیقه به طور کامل شارژ نماید. جالب است بدانید با ده دقیقه شارژ می توانید بیش از دو ساعت ویدئو تماشا کنید. جک هدفون در این گوشی هنوز از بین نرفته است و شیار کارت حافظه میکرو اس دی در بدنه آن تعبیه شده است.

سخت افزار در گوشی شیائومی پوکو ام 4 پرو

حسگر اثر انگشت در این مدل با دکمه پاور یکپارچه شده است. این گوشی با قیمت پایه 230 یورو از دو روز دیگر در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. بنابراین یک گوشی اقتصادی دیگر با ویژگی های فنی خیلی خوبی به دسته بندی گوشی های هوشمند شیائومی اضافه خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا