موبایل

عرضه آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 4 بزودی

عرضه آپدیتاندروید 6 مارشمالو برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 4 بزودی انجام خواهد شد و این اسمارت فون قبل از پرچم دارانی چون نوت 5 و گلکسی S6 و گلکسی S6 اج و S6 اج پلاس این آپدیت را دریافت خواهد کرد. زمان زیادی از عرضه آپدیت اندروید 6 نمی ‌گذرد اما در این مدت کم، سامسونگ بیکار ننشسته‌ و در پی عرضه نسخه رسمی اندروید 6 برای محصولاتش است. در همین راستا، این به‌ روز رسانی برای گلکسی نوت 4 به مراحل پایانی خود رسیده است و عرضه آن از کشور مجارستان آغاز شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

 آپدیت اندروید 6 مارشمالو

این موضوع کمی عجیب است که نوت 4 قبل از پرچم‌ داران بزرگ امسالگوشی موبایلسامسونگ مثل نوت 5، گلکسی S6، گلکسی S6 اج و S6 اج پلاس این آپدیت را دریافت کرده است؛ چرا که پیش از این ها، خبر از عرضه این به ‌روز رسانی در فوریه و بعد از محصولات مذکور داده بودند.

 آپدیت اندروید 6 مارشمالو

در اندروید 6 شاهد تغییراتی در گلکسی نوت 4 هستیم که از جمله‌ آن‌ ها می‌توان به تغییر شکل بخش کاربری S Pen اشاره کرد که علاوه بر شبیه شدن به نوت 5، قابلیت یادداشت برداری حتی در زمانی که نمایشگر خاموش است را نیز فراهم کرده است. علاوه بر این، در اجرای برنامه‌ها مصرف باتری، رابط کاربری، کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری نیز بهبود هایی دیده‌ می ‌شود. همچنین به دلیل استفاده از نسخه 6 اندروید، انیمیشن‌ ها بهبود چشمگیری داشته‌اند و  Google Now On Tap نیز ارتقا پیدا کرده است.

در زیر می ‌توانید تصاویر اندروید 6 را بر روی گلکسی نوت 4 (نسخه SM-N910F) را ببینید:

 آپدیت اندروید 6 مارشمالو

 آپدیت اندروید 6 مارشمالو

 آپدیت اندروید 6 مارشمالو

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به همه …
    من این گوشی سامسونگ گلکسی Note 4 رو حدودا یکساله که دارم . خیلی از نظر اندروید ضعیف بود و خیلی خوشحالم که حالا اپدیت اندروید 6 مارشمالو برای این گوشی اومده . و از سایتتون به خاطر درج این خبر خیلی متشکرم . و اینکه یه سوالی که من ازتون دارم اینه که ایا با اپدیت این گوشی عملکردش پایین میاد . چون من شنیدم گوشی های سامسونگ بعد از اپدیت خیلی زود هنگ میکنن و خیلی عملکردشون پایین میاد .

  2. سلام.اندروید 6 یکی از بهترین سری های اندروید موجود در بازار هستش که امروزه تمام شرکت های جدید از این نسخه اندروید برای گوشی هاشون استفاده می کنند. گوشی سامسونگ گلکسی Note 4 هم یکی از همین گوشی هاست ولی نسخه اندروید 6 یک ایراد داره اونم به دلیل اینکه خیلی جدیده خیلی از بازی و برنامه ها رو اجرا نمی کنه.و گوشی هایی هم که از این نسخه اندروید استفاده می کنند قیمت خیلی بالایی دارند .

  3. سلام،گوشی های موبایل زیادی در بازار با برندهای مختلفی وجود داره مثل سلمسونگ که جز بهترین هاست و من به شخصه به تمامی افراد پیشنهاد میدهم،یا سونی و خیلی برندهای خوب دیگه،اما گوشی موبایل سامسونگ هر بار به روزتر و پیشرفته تر وارد بازار میشه حالا هم که قراره آپدیت اندروید 6 مارشاملو برای گوشی موبایل سامسونگ NOTE4 به زودی ارائه بشه.

  4. سلام
    عرضه آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 4 بزودی انجام خواهد شد و این اسمارت فون قبل از پرچم دارانی چون نوت 5 و گلکسی S6 و گلکسی S6 اج و S6 اج پلاس این آپدیت را دریافت خواهد کرد. زمان زیادی از عرضه آپدیت اندروید 6 نمی ‌گذرد اما در این مدت کم، سامسونگ بیکار ننشسته‌ و در پی عرضه نسخه رسمی اندروید 6 برای محصولاتش است. در همین راستا، این به‌ روز رسانی برای گلکسی نوت 4 به مراحل پایانی خود رسیده است و عرضه آن از کشور مجارستان آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا