موبایل

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دارای دوربین دید در شب

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دارای دوربین دید در شب بوده و این اسمارت فون از لحاظ ظاهری نیز متفاوت با تلفن های هوشمند موجود در بازار می باشد و توسط کمپانی لومیگان وارد بازار های جهانی گوشی موبایل شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3

یک سازنده دانمارکی اسمارت ‌فون، در آستانه عرضه محصولی است که می ‌تواند تبدیل به یکی از شگفت ‌انگیزترین گوشی موبایل ‌های سال شود. اگر تا به حال، چیزی در مورد لومیگان (Lumigon) نمی‌ دانستید، این مطلب را از دست ندهید.

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3

لومیگان یک شرکت اسکاندیناویایی است که در سال 2009 در کپنهاگ دانمارک پایه ‌گذاری شد. این کمپانی تاکنون شمار اندکی از گوشی‌ موبایل های هوشمند خود را روانه بازار کرده است، اما آخرین گوشی این شرکت، یعنی لومیگان تی3 (Lumigon T3) که از شکل و شمایل بسیار فریبنده‌ای برخوردار است، در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد.

لومیگان تی 3 همراه با سیستم عامل اندروید 6.0 رم 3 گیگابایتی و بدنه‌ ای ساخته شده از موادی عالی و منحصربه ‌فرد (هر چند نمایشگر اچ‌ دی آن ممکن است چنگی به دل نزند) به زودی از راه خواهد رسید. این گوشی موبایل با به خدمت گرفتن یکدوربیندید در شب، سرخط همه خبرها را به خود اختصاص داده است، البته قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های دیگر این گوشی نیز قابل توجه هستند.

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3

برای شروع، طراحی این گوشی شبیه به هیچ یک از گوشی موبایل ‌های اندرویدی حاضر در بازار نیست، یک طراحی بی ‌نظیر و چشم‌ نواز همراه با لبه ‌های منحنی در بالا و پایین. فارغ از ظاهر جذاب، از این گوشی می‌ توان به عنوان یک کنترل از راه دور، قطب نما، سنسور دما و حتی ارتفاع سنج (برای وقتی که آن را با خود به صخره ‌نوردی می ‌برید) نیز استفاده کرد.

طبق برنامه‌ ریزی‌ ها،گوشی موبایل لومیگان تی 3 در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد. از امروز نیز پیش سفارش این گوشی موبایل شروع شده و قیمتی معادل با 740 تا 925 دلار (بسته به مالیات محل اقامت مشتری) برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه آراسته شده به طلای 24 عیار این گوشی نیز 1200 دلار قیمت‌ گذاری شده است.

گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3

مشخصات فنی گوشی موبایل Lumigon T3 :

  • صفحه نمایش: 4.8 اینچی با شیشه محافظ گوریلا گلس 4
  • پردازنده : 8 هسته‌ ای 64 بیتی مدیاتک Helio X10 با فرکانس کلاک 2.2 گیگاهرتز
  • رم : 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • دوربین : 13 مگاپیکسل با فلاش دوگانه Dual Tone و اتوفوکوس تشخیص فاز
  • دوربین جلو: 5 مگاپیکسل
  • دوربین دید در شب: 4 مگاپیکسل با فلاش مادون قرمز دوگانه (Dual IR)

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل لومیگان برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. با سلام،چقدر عالی،گوشی های موبایل زیادی در بازار وجود دارد اما خیلی کمتر دیده میشود که دارای قابلیت دید در شب باشند ،اما گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دارای قابلیت دید در شب است،این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 6.0 رم 3 گیگابایتی و بدنه‌ ای ساخته شده از موادی عالی و منحصربه ‌فرد دارد با تشکر از سایت آی تی بازار.

  2. با سلام وخسته نباشید
    این موبایل هوشمند Lumigon T3با طراحی زیبا و مچنین منحصر بفردش و مشخصات فنی خوبی که داره میتونه جای خوبی در بازار موبایل پیدا کنه علاوه بر این با دارای دوربین دید در شب منحصر به فردش کرده به نظرم این مدل گوشیLumigon T3 میتونه مشتریان زیادی رو جلب خوش کنه امیدوارم ای تی بازار در اینده نزدیک این محصول خوب و عرضه کن با تشکر

  3. با سلام
    گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دارای دوربین دید در شب که این گوشی با این قابلیتی که داره به یک گوشی خوب تبدیل شده.این گوشی دارای طراحی زیبا و با کیفیتی است و نمایشگر خوبی هم دارد

  4. با سلام و خسته نباشید به همه ی مدیران خوب ای تی بازار این گوشی که به تازگی خبر های زیادی ازش میشنویم اولین گوشی هست که همه ی قابلیت های منحصر به فرد رو در خودش جای داده این گوشی با قابلیت هایی مثل شیشه محافظ گوریلا گلس 4 و دوربین دید در شب و همچنین تجهیز به سنسور تشخیص دما یک گوشی بی نظیره . و میتونه با گوشی هایی مثل اپل رقابت کنه و جز گوشی های برتر دنیا قرار بگیره

  5. با سلام
    گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دارای دوربین دید در شب بوده و این اسمارت فون از لحاظ ظاهری نیز متفاوت با تلفن های هوشمند موجود در بازار می باشد و توسط کمپانی لومیگان وارد بازار های جهانی گوشی موبایل شده است.

  6. گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3 دوربین دید درشب خوبی داره که نکته ی خیلی خوبیه برای یک موبایل کیفیت دوربینشم خوبه رم و حافظه ی داخلیشم خوبه ظاهر خیلی قشنگیم داره و کلا گوشی خوبی در بازار موبایل هس این کمپانی با اینک تازه وارد در این صنعت محسوب میشود اما میتونه رقیب سرسختی برای دیگر کمپانی ها مثل سامسونگ باشه

  7. با سلام گوشی موبایل هوشمند Lumigon T3. آخرین گوشی این شرکت، یعنی لومیگان تی3 (Lumigon T3) که از شکل و شمایل بسیار فریبنده‌ای برخوردار است، در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد.طبق برنامه‌ ریزی‌ ها، گوشی موبایل لومیگان تی 3 در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد. از امروز نیز پیش سفارش این گوشی موبایل شروع شده و قیمتی معادل با 740 تا 925 دلار (بسته به مالیات محل اقامت مشتری) برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه آراسته شده به طلای 24 عیار این گوشی نیز 1200 دلار قیمت‌ گذاری شده است.با تشکر از IT BAZAR

  8. کمپانی لومیگان با گوشی موبایل T3 می تونه تو بازار های گوشی موبایل مشهور بشه چون این اسمارت فون هم از لحاظ ظاهری خاص هم مشخصات فنی منحصر به فردی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا