موبایل

گوشی موبایل فوق باریک OPPO R5s بزودی

گوشی موبایل فوق باریک OPPO R5sبزودی با سخت افزاری قدرتمند توسط شرکت اپو وارد بازار های جهانی خواهد شد. مهر ماه سال گذشته بود که کمپانی چینی اوپو باریک ترین گوشی جهان را با نام Oppo R5 معرفی کرد. محصولی زیبا و نازک اندام که با بدنه ای فلزی و سخت افزاری خوب در آن زمان میان رقبا می درخشید. حالا پس از گذشت یک سال اوپو قرار است نسخه جدید این گوشی را با نام OPPO R5s معرفی کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده Oppo R5s نیز همچون نسل قبلی خود ۴.۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما در بخش سخت افزار شاهد تغییرات خوبی بوده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل OPPO R5s

اطلاعات این محصول در وب سایت اروپایی اوپو دیده شده که طبق آن میزان حافظه رم Oppo R5s نسبت به نسل پیشین خود از ۲ به ۳ گیگابایت ارتقاء یافته و همچنین حافظه‌ی داخلی آن نیز با افزایش دو برابری مواجه گشته و به ۳۲ گیگابایت رسیده است. گفتنی است سایر مشخصات این محصول تغییری نداشته است. بد نیست بدانید Oppo R5s از نمایشگر آمولد ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره برده و تراکم پیکسلی برابر با ۴۲۳ ppi را داراست. همچنین ازپردازندهاسنپدراگون ۶۱۵ در ساخت این گجت استفاده شده که در تست‌های انجام شده موفق به کسب نتایج بسیار خوبی گشته است.

گوشی موبایل OPPO R5s

از تجهیزات تصویربرداری اینگوشی موبایلنیز می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی سونی با حسگر IMX214 و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد که گشودگی لنز هر دوی این دوربین‌ها برابر با f/2.0 خواهد بود. تنها نقطه ضعف Oppo R5s، باتری آن بوده که تنها ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و می‌توان آن را به دلیل ضخامت کم باتری دانست. ضمناً Oppo R5s به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت با رابط کاربری ColorOS 2.0 مجهز است.

گوشی موبایل OPPO R5s

تاریخ دقیق عرضه‌ی محصول جدید اوپو مشخص نیست اما این طور به نظر می‌رسد که به زودی و با قیمت ۱۹۹ دلار یعنی بسیار ارزان تر از نسخه‌ی قدیمی، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اینکه اوپو در محصول جدید خود رم و حافه داخلی را افزایش داده خود نشان دهند کار عالی این شرکت است اما از استفاده از کیت کت به عنوان سیستم عامل کمی دور از انتظار است و بهتر بود سیستم عامل بروز تری استفده کن و همانطور که در ای تی بازار اشاره شد ضعف باطری مهمترین مشخصه عیب این گوشی است و البته قیمت پایین آن شاید بتواند تا حدی ضعف آن را بپوشاند و یک پار بانک را همره خود داشته باشیم

  2. گوشی موبایل فوق باریک OPPO R5s حافظه رم Oppo R5s نسبت به نسل پیشین خود از ۲ به ۳ گیگابایت ارتقاء یافته و همچنین حافظه‌ی داخلی آن با افزایش دو برابری مواجهشده و به ۳۲ گیگابایت رسیده است که حافظه عالیه ظاهرشو خیلی دوست دارم و باریکشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا