موبایل

عرضه گوشی موبایل ال جی Class با بدنه فلزی

عرضهگوشی موبایل ال جی Classبا بدنه فلزی و صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود و این اسمارت فون جدید شرکت ال جی یک موبایل میان رده به شمار می رود. ال جی کار انتشار پوسترهای تبلیغاتی برای یک تلفن هوشمند مرموز را که قرار بود در تاریخ ۳۰ شهریور رونمایی شود چندی پیش آغاز کرد. این شرکت حتی عکسی ناقص از این موبایل را نیز دو روز پیش منتشر نمود که تایید می کرد دستگاه مورد بحث قرار است صرفا وارد بازار کره شود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

امروز ۳۰ شهریور است و الجی تلفن هوشمند جدیدیش را معرفی کرده است. این دستگاه که LG Class نام گرفته یک موبایل میان رده به شمار می رود و در نتیجه گمانه زنی های قبلی مبنی بر پیشرفته بودنش را به طور کلی مردود می کند.

گوشی موبایل ال جی Class

اینگوشی موبایلدارای یک نمایشگر IPS پنج اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و علاوه بر این دو گیگابایت رم LPDDR3 در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز برای آن در نظر گرفته شده است.این تلفن هوشمند مجهز به یک چیپست چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ است که سرعت کلاکی معادل با ۱٫۲ گیگاهرتز دارد و از یکپردازندهگرافیکی Adreno 306 بهره می برد.

امکانات تصویر برداری LG Class هم به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری خلاصه می شوند. انرژی مورد نیاز این گجت از طریق یک باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود و خود دستگاه هم از نسل چهارم شبکه موبایلی پشتیبانی می کند.

نسخه آبنبات چوبی اندروید از قبل روی LG Class بارگذاری شده و ابعاد دستگاه هم برابر با ۱۴۲ در ۷۱٫۸ در ۷٫۴ میلیمتر و وزنش نیز برابر با ۱۴۷ گرم اعلام گردیده است.

لازم به یادآوری است که این دستگاه از فلز ساخته شده و دارای یک نمایشگر ۲٫۵D خمیده است. دکمه های فیزیکی این موبایل در قسمت عقب آن تعبیه گردیده اند که این ویژگی را می توان مشخصه اصلی اغلب دستگاه های ارائه شده از سوی این شرکت کره ای قلمداد نمود.

اسپیکر این موبایل درست مجاور به حسگر دوربین آن است که این مساله اندکی عجیب به نظر می آید. این اسپیکر قادر است خروجی صدایی با قدرت یک وات را تولید کند و آنطور که شرکت سازنده اش مدعی شده «صدایی شفاف» را برای شما به ارمغان می آورد.

گوشی موبایل ال جی Class

این دستگاه همچنین همراه با برخی امکانات نرم افزاری مختص به ال جی ارائه خواهد شد که از آن جمله می توان به قابلیت هایی برای دوربین دستگاه شامل Beauty Shot اشاره کرد. تلفن هوشمند LG Class از امروز از طریق برخی اپراتورهای کره جنوبی در اختیار کاربران این کشور قرار می گیرد و قیمت تعیین شده برای آن برابر با ۳۴۰ دلار است.

آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای این محصول شامل مشکی، نقره ای و طلایی می شوند و اگر با خواندن امکانات آن تصمیم تان را برای خریدش گرفته اید باید بگوییم که هنوز عرضه آن در دیگر بازارهای جهانی تایید نشده است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    عرضه گوشی موبایل ال جی Class با بدنه فلزی و صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود و این اسمارت فون جدید شرکت ال جی یک موبایل میان رده به شمار می رود. ال جی کار انتشار پوسترهای تبلیغاتی برای یک تلفن هوشمند مرموز را که قرار بود در تاریخ ۳۰ شهریور رونمایی شود چندی پیش آغاز کرد. این شرکت حتی عکسی ناقص از این موبایل را نیز دو روز پیش منتشر نمود که تایید می کرد دستگاه مورد بحث قرار است صرفا وارد بازار کره شود.

  2. این گوشی بدنه فلزی را نمی توان در گوشی های میان رده ای قرار داد و با کیفیت دوربین و پردازنده ای که دارد دوربین با قیمت بالای خواهد بود البته ال چی گوشی را وارد بازار کرده که شاید با بدنه فلزی بتواند کمی در بین کاربران خود را نشان دهد
    ممنون از ای تی بازار که اخبار معرفی و عرضه گوشی ها را به روز در اختیار قرار می دهد

  3. با وجود این پردازنده گرافیکی Adreno 306 میشه نرم افزارهای با گرافیک بالا هم نصب کرد تعداد کمی از گوشی های داری این نرم افزارن اسپیکر عای هم داره برای من عالیه میتونم اهنگامو با کیفیت خوب گوش بدم و جنسش هم نشون دهنده قوی بودن این گوشیه میخوام کی این گوشی موبایل ال جی Class با بدنه فلزی میاد تو ای تی بازر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا