موبایلنقد و بررسی موبایل و تبلت

هوآوی پی 40 پرو، پیشرفته ترین نمایشگر با موشن کنترل

پیشرفت هوآوی در ساخت گوشی های تلفن همراه با وجود تحریم ها واقعا چشمگیر است چرا که گوشی هوآوی پی 40 پرو این شرکت مجهز به پیشرفته ترین نمایشگر با پشتیبانی از موشن کنترل است. این نوع از نمایشگر یکی از به روز ترین فناوری های تکنولوژی های موشن کنترل را در بازار گوشی های موبایل ارائه می دهد. اینکه کمپانی هوآوی با وجود بازار محدودی که دارد و تحریم هایی که علیه آن اعمال می شود دست از تلاش بر نمی دارد قابل تقدیر است. رقابت این کمپانی با برندهای مطرح در یک راستا قرار گرفته و در بعضی موارد پیشروی هایی را نیز در پیش گرفته است.

گوشی هوشمند با کیفیت بالا مدل پی 40 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

گوشی جدید هوآوی P40 Pro و نمایشگر خاص آن

بر اساس بررسی هایی که وبسایت DxOMark انجام داده است گوشی هوآوی 40 پرو در حال حاضر به یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های موشن کنترل مجهز می باشد. این وبسایت که شامل یک دسته بندی از جدید ترین گوشی های موجود در بازار است و آنها را از لحاظ رده بندی در زمینه های مختلف می سنجد، این گوشی هوآوی را در رتبه اول در این رسته قرار داده است. امتیاز گوشی هوآوی 40 پرو در این تست سختگیرانه 85 است و حتی از آیفون 11 مکس هم پیشی گرفته است. این امتیاز به دلیل عملکرد خوانش خوب در محیط های مختلف با میزان نور متغیر به گوشی Huawei 40 Pro داده شده است.

هوآوی جدید 40 پرو و نمایشگر خاص آن

گوشی پی 40 پرو پرچمدار جدید هوآوی

گوشی جدید هوآوی به دلایل متعددی به عنوان یکی از برترین پرچمداران هوآوی شناخته شد. عملکرد باتری و دوربین آن مدتها مورد بحث منتقدان بود و آن را در رده پرچمداران سامسونگ و اپل قرار می دادند. اما این بار و در این آزمایش پی 40 پرو به دلیل رنگ های با کیفیت، وضوح صفحه و موشن کنترل مورد نظر متقدان بود. این گوشی از نظر کنترل تاری تصویر و عملکرد سریع پخش ویدئو در تست های انجام شده امتیاز بالای 85 را به خود اختصاص داد و مورد قبول منتقدان قرار گرفت. این گوشی در حال حاضر در بین 5 گوشی برتر سایت DxOMark است و جز تعداد اندکی محدودیت های مربوط به نمایشگر از باقی مناظر بسیار پیشرفته تلقی می شود.

پرچمدار جدید هوآوی پی 40 پرو

گوشی هوآوی 40 پرو که از چند ماه پیش در بازار چین و پس از آن به فروش رسید از تراشه Kirin 990 و اینترنت 5G پشتیبانی می کند. نمایشگر اولد این گوشی موبایل 6.58 اینچ است و از رزولوشن 2640 در 1200 پیکسل نیز بهره می برد. دوربین این گوشی نیز شامل یک پنل چهارگانه قدرتمند است که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اصلا باور نمیکردم که هوای اینقدر تو گوشی خوب باشه، فکر میکردم به کمپانی شکست خورده ست، اما یه جا خوندم که حتی ایده دوربین های چندگنه هم از هوآوی بوده و بقیه کمپانی های دگه مثل اپل و سامسونگ برای سری های جدیدشون مثل a و آیفون یازده و اینا از اون ایده گرفتند اما خب تحریم هایی که گوگل روی اون انجام داده و البته دلیلش رو نمیدونم باعث سرخوردگیش شده ولی قطعا خودش میتونه جایگزین عالی ای براش پیدا کنه وو خریداراش رو قانع کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا