گجت

عرضه ساعت هوشمند شیائومی می بند 6

ساعت هوشمند جدید شیائومی با نام می بند 6 به تازگی عرضه شد. این اسمارت واچ ابتدا در بازار چین رونمایی شد ولی به تازگی به بازارهای جهانی هم راه پیدا کرده است. می اسمارت بند 6 یک نمایشگر امولد دارد که به نسبت سری های قبلی کیفیت بالاتری دارد. این ساعت هوشمند که در چند رنگ مختلف عرضه می شود در برابر نفوذ آب تا حد زیادی مقاوم است. قیمت این گجت حدودا 47 دلار در بازار جهانی عرضه خواهد شد. تاکنون پنج سری از این اسمارت واچ های شیائومی عرضه شده بود ولی نسل ششم آنها از لحاظ کیفیت و عمر باتری حرف بیشتری دارد.

می بند 6 شیائومی با عمر باتری 14 روزه

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

ویژگی ‌های شیائومی می اسمارت بند ۶

ساعت هوشمند جدید شیائومی دارای نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد با رزولوشن ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت بهره را پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی نمایشگر این ساعت هوشمند نیز برابر با ۳۲۵ پیکسل در اینچ است. باتری ۱۲۵ میلی ‌آمپری در این گجت پوشیدنی استفاده شده است که از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌ کند. شیائومی مدعی است که شارژ کامل این اسمارت واچ حدود دو ساعت طول می‌ کشد و پس از آن می‌ تواند تا ۱۴ روز شارژ خود را نگه دارد.

از ویژگی های مربوط به سلامت این گجت پوشیدنی این است که ۳۰ حالت ورزشی و حسگرهای ضربان قلب را پشتیبانی می کند. همچنین ارزیابی خواب، سنجش میزان اکسیژن خون و معیار PAI هم از طریق این اسمارت واچ قابل پیش بینی می باشد. حتی اگر تحرک کافی نداشته باشید این ساعت هوشمند شیائومی به شما هشدار می دهد. شما می توانید 6 فعالیت ورزشی پرکاربرد خود را انتخاب کنید تا ساعتتان آن را به شما یادآوری کند. علاوه بر گام شمار می توانید از ویژگی تمرین تنفس برای یک هدف ورزشی استفاده نمایید.

ویژگی ‌های شیائومی می اسمارت بند ۶

نمایشگر اولد ساعت هوشمند جدید شیائومی

شیائومی می بند از یک نمایشگر اولد 1.56 اینچی بهره می برد. در این نمایشگر می توانید 80 واچ فیس مختلف را انتخاب کنید و از بین آنها هر کدام را بیشتر دوست داشتید برگزینید. مشاهده اطلاعات تماس، پیام های دریافتی و آلارم های برنامه های دیگر را نیز مشاهده کنید. می توانید موسیقی را که در حال شنیدن آن از طریق گوشی موبایل خود هستید را تغییر دهید و یا برای گرفتن عکس از طریق دوربین گوشی از ساعت هوشمند شیائومی خود به عنوان شاتر استفاده کنید. قاب پلاستیکی و شیشه سکوریت در نمایشگر با کیفیت این گجت به کار رفته است و می توان با استفاده از اثر انگشت فرمان هایی را به آن داد.

نمایشگر اولد ساعت هوشمند جدید شیائومی

ساعت هوشمند جدید شیائومی قابلیت اتصال و پشتیبانی از دستگاه هایی با اندروید 5 به بعد را دارد. یعنی حتی اگر گوشی موبایل اندرویدی قدیمی داشته باشید می توانید اسمارت واچ جدید شیائومی را تهیه کنید. ساعت های هوشمند گجت های پرکاربردی هستند که این روزها مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. خصوصا برند شیائومی که ساعتی با قیمت اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مقاله ای در آی تی بازار در مورد این که دستبند هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد توضیح کامل داده است. می توان از طریق آن تفاوت بین دستبند و ساعت هوشمند را بهتر درک کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا