گجت

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1 مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1 مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا بوده و قرار است وارد بازار های ساعت هوشمند جهان شود همچنین این اسمارت واچ جدید کمپانی هوآوی توانسته با ویژگی های محبوبی هم چون اسکنر اثر انگشت طرفدارای زیادی را جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1

اخیرا کمپانی های زیادی درگیر تولید محصولات هوشمند خود هستند اما از میان این برند ها اخیرا اسم هوآوی را زیاد شنیدیم !! مخصوصا حاشیه ها و آوازه های بسیاری برای گوشی هوشمند Mate 9 هوآوی در فضای اینترنت پیچیده شده است .

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1

پرچمدار جدید هوآوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود و مشاهده کردیم که این کمپانی طی مراسمی که فردا قرار است برگذار کند قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کند که از مهم ترین و مطرح ترین آن ها میتوان به گوشی Mate 9 اشاره کرد اما کمپانی هوآوی تنها قصد عرضه ی گوشی هوشمند خود را ندارد بلکه چیز های بیشتری در آستین خود آماده دارد تا طرفداران خود را حیرت زده کند.

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1

کمپانی یاد شده قرار است به احتمال خیلی زیاد از ساعت هوشمند خود تحت عنوان Honor S1 smartwatch رونمایی کند ، ساعت هوشمند Honor S1 بر پایه ی صفحه نمایش E-paper ساخته شده است که E – paper به معنای کاغذ الکترونیکی میباشد.

تکنولوژی E – paper به تکنولوژی گفته می شود که صفحه نمایش این ساعت هوشمند در عین حال که بسیار با قدرت کم عمل می کند اما خوانایی ، کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی زیر نور خورشید دارد و این کم قدرت بودن آن به بهبود زمان شارژ دهی این ساعت کمک میکد و باعث میشود که با بهره گیری از این تکنولوژی با کمترین میزان شارژ باتری ، بیشترین زمان کارایی ممکن را در اختیار کاربر بگذارد.

ساعت هوشمند هوآوی Honor S1

و اما با کمی توجه به عکس های لو رفته ازساعت هوشمند هوآوی Honor S1  ، می توان متوجه این شد که در این گجت از هیچ گونه دکمه ی سخت افزاری استفاده نشده است و همچنین این ساعت به سنسور اثر انگشت مجهز است .

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  ساعت هوشمند هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینطوری که مشخص ساعت هوشمند هوآوی Honor S1 اسمارچ واچ جذاب و حرفه ای باید باشه ولی من از بند این ساعت هوشمند ها خوشم نیومد کاش بندش چرمی بود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا