موبایل

عرضه پر قدرت گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max

عرضه پر قدرت گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Maxبزودی اتفاق خواهد افتاد و یکی از ویژگی های برتر این تلفن هوشمند در راه اندازی و آماده استفاده شدن آن در عرض 0.7 ثانیه می باشد. اخیرا شایعات معدودی در رابطه با اسمارت فون های آتی کمپانی Vivo وجود داشت که چندان رنگ و بوی رسمی یا واقعی بودن نداشتند، اما امروز خبرهایی از طرف خود کمپانی سازنده منتشر گشته که به تلفن های هوشمند Vivo V3 و Vivo V3 Max اختصاص دارند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max

البته در این اخبار به زمان رونمائی از این اسمارت فون ها هیچ اشاره ای نشده و فقط گفته می شود که به زودی به جمع موبایل های حاضر در بازار خواهند پیوست و توجه علاقه مندان این برند را به خود جلب خواهند نمود. اگر مشتاق هستید در مورد مشخصات این دیوایس ها بدانید، در وهله اول باید به بدنه تماما فلزی هر دو آنها اشاره کنیم که این روزها در میان تمامی پرچمداران این حوزه عمومیت یافته است.

گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max

در ادامه نیز باید اشاره کنیم که در پوستر تبلیغاتی محصولات مورد بحث شعاری با عنوان «سریع تر از سریع» نوشته شده است. این عبارت می تواند به چند مورد مربوط گردد؛ نخست اینکه اینگوشی موبایلها بسیار قدرتمند هستند و مدل وی 3 مکس نیز چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max

همچنین،دوربیناین دستگاه ها در عرض 0.7 ثانیه راه اندازی و آماده استفاده می شود و روند فوکوس نمودن نیز فقط 0.3 ثانیه طول می کشد. همچنین هر دو موبایل یاد شده به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند که به موجب آن دستگاه پس از 5 دقیقه شارژ شدن امکان پخش دو ساعت موسیقی را به کاربر خواهد داد. در آخر هم باید گفت به واسطه حضور اسکنر تشخیص اثر انگشت، باز شدن قفل نمایشگر موبایل با سرعت بالائی انجام خواهد پذیرفت. این ها تمام اطلاعاتی بود که تاکنون در مورد موبایل های V3 و V3 Max کمپانی Vivo منتشر شده اند.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام، گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max همان طور که در سایت خوب آی تی بازار بخش اخبار آی تی قرار داده اید گوشی زیبا شیک و بسیار کاربردی است و همچنین، دوربین این دستگاه ها در عرض 0.7 ثانیه راه اندازی و آماده استفاده می شود و روند فوکوس نمودن نیز فقط 0.3 ثانیه طول می کشد.ممنون از سایت خوبتون

  2. سلام
    عرضه پر قدرت گوشی موبایل های Vivo V3 و Vivo V3 Max بزودی اتفاق خواهد افتاد و یکی از ویژگی های برتر این تلفن هوشمند در راه اندازی و آماده استفاده شدن آن در عرض 0.7 ثانیه می باشد. اخیرا شایعات معدودی در رابطه با اسمارت فون های آتی کمپانی Vivo وجود داشت که چندان رنگ و بوی رسمی یا واقعی بودن نداشتند، اما امروز خبرهایی از طرف خود کمپانی سازنده منتشر گشته که به تلفن های هوشمند Vivo V3 و Vivo V3 Max اختصاص دارند.

  3. سلام خسته نباشید
    این مدل گوشی دارای رم خوبیه و میشه باهاش نرم افزار های زیادی و نصب و بازی های سنگین و اجرا کنه سرعت خوبی تو هم تو لمس داره این نوع گوشی ها معمولا مشتری های خاص خودشونو دارن

  4. هر چند ساعت یه مدل گوشی میاد بیرون Vivo هم یکیش امکانات خوبی داره اینطوری که تو ای تی بازار نوشته امیدوارم همینطوری که نوشته باشه البته قیمتش هم خیلی می تونه مهم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا