موبایل

عرضه گوشی شیائومی Mi 10i با قیمت پایین و دوربین با کیفیت

شیائومی گوشی جدید خود با نام گوشی شیائومی Mi 10i  را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی که در هند معرفی شد تفاوت خاصی با گوشی ردمی نوت 9 پرو ندارد. در حقیقت شیائومی برای چندمین بار است که یک گوشی را تحت عنوان های مختلف ولی کیفیتی مشابه عرضه می کند. هرچند این گوشی ها تغییرات خاصی نسبت به یکدیگر نمی کنند.

نکته جالب توجه در مورد شیائومی می 10 آی این است که این گوشی از یک دوربین با کیفیت 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند اما قیمت بسیار اقتصادی دارد و در گروه بندی گوشی های موبایل زیر 300 دلار طبقه بندی شده است. پیش بینی می شود در سال 2021 شیائومی باز هم چند مدل دیگر از گوشی های خود را Rebrand کرده و آنها را به عنوان یک گوشی جدید به بازار معرفی کند.

شیائومی می 10 آی شبیه به نوت 9 پرو شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

مشخصات گوشی شیائومی Mi 10i

گوشی شیائومی Mi 10i یک گوشی ارزان قیمت محسوب می شود اما با این وجود از ویژگی های فنی و ظاهری خوبی بهره می برد. نمایشگر Xiaomi Mi 10i یک پنل 6.67 اینچی است که از رزولوشن 2400 در 1080 پشتیبانی می کند. نرخ رفرش ریت هم در این نمایشگر 120 هرتز است و از استاندارد HDR10 هم بهره می برد. تا اینجا می دانیم که نمایشگر این گوشی شیائومی نسبت به هم رده های خود از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این نمایشگر از یک محافظ صفحه Gorilla Glass 5 هم در پشت و جلوی گوشی بهره می برد. این محافظ در اغلب مدل های گوشی شیائومی به کار رفته است تا گوشی موبایل شیائومی را در برابر ضربه ها مقاوم کند. وزن این محصول 214 گرم است که نسبتا وزن سنگینی برای یک گوشی هوشمند به حساب می آید.

مشخصات گوشی شیائومی mi 10i

تراشه به کار رفته در گوشی شیائومی Mi 10i از نوع اسنپدراگون 750G است و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5 جی را هم دارد. رم این گوشی موبایل 6 گیگابایت است و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد و در کنار همه اینها می تواند از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی کند. اما در کنار سخت افزار خوب و قابلیت های دیگر این گوشی نقطه عطف آن دوربین است.

دوربین 108 مگاپیکسلی گوشی شیائومی Mi 10i

دوربین در گوشی شیائومی Mi 10i شامل یک پنل چهارگانه است. دوربین اصلی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی که ساخت شرکت سامسونگ است ساخته شده. دیگر دوربین های این پنل شامل یک دوربین اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشد.

دوربین سلفی قرار گرفته در حفره جلو هم 16 مگاپیکسل است. باتری این گوشی 4820 میلی آمپر بوده که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت در این گوشی موبایل مانند گوشی های نوت 9 شیائومی در لبه کناری و بر روی دکمه پاور قرار دارد.

دوربین 108 پیکسلی در شیائومی می 10 آی

قیمت اعلام شده برای این گوشی 290 دلار اعلام شده است که البته این برای مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و مدل دیگر با حافظه 8 و 128 گیگابایت قیمتی حدود 330 دلار خواهد داشت.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من گوشی شیائومی 9 دارم و خیلی خیلی خوبه، قبلا سامسونگ داشتم و خوب بود اما یکم هنگ میکرد و کیفیت اسکرینش ضعیف بود، شایئومی mi 10i دوربینش 108 عه میدونید یعنی چی؟ درحد اپل قشنگ دوربینش خوب کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا