موبایل

فروش آزمایشی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 در هند

فروش آزمایشی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016در هند انجام خواهد شد و کمپانی سامسونگ این گوشی موبایل را که مدل جدید تر Galaxy On5 است را با قیمت مناسبی برای ارزیابی نهایی عرضه کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی On5 مدل 2016 با هدف آزمایش در بخش R&D به هندوستان وارد شد. کمتر از یک هفته پیش سامسونگ گلگسی On7 مدل 2016 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورد و مشخصاتی از آن به بیرون درز کرد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با این گوشی موبایل جدید سامسونگآشنا شوید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5

این گوشی موبایل هوشمند مقرون ‌به‌ صرفه دارای خویشاوند دیگری به ‌نام سامسونگ گلکسی On5 جدید (مدل 2016) بوده که به‌ منظور آزمایش در بخش تحقیق و توسعه در هند عرضه شد. این مدل جدید با شماره سریال SM-G5700 (گوشی گلکسی On5 سال گذشته با شماره سریال SM-G5500 منتشر شد) و در لیست سایت Zauba، مربوط به صادرات و واردات هند، قرار گرفت. لیست منتشر شده در مورخ 23 ژوئن نشان می‌ دهد که سامسونگ گلکسی On5 جدید (Samsung Galaxy On5) به‌ منظور آزمایش و ارزیابی بازار، وارد هند شده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5

در این لیست ذکر شده بود که این گوشی موبایل سامسونگ دارای یک نمایشگر 5 اینچی بوده و در سه نوع مختلف و با میانگین قیمتی در حدود 10,310 روپیه هند، چیزی معادل با 151.38 دلار آمریکا، عرضه می‌ شود. روز بعد 11 دستگاه دیگر با شماره سریال SM-G5700 به بخش ارزیابی و قسمت R&D وارد شد. جالب آنکه این مدل‌ ها با میانگین قیمت بالاتری در حدود 253 دلار ذکر شدند و مشخص شد که وب‌ سایت Zauba از قیمت خرده ‌فروش این محصولات، ارزیابی درستی نداشته است. اطلاعات جدیدی، شامل قیمت‌گذاری دقیق این محصولات، تاریخ در دسترس بودن آنها و همچنین لیست کاملی از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی On5 مدل 2016 در راه است.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 بسیار زیباست و همان طور که در خبرها هم به آن اشاره کردیداکنون فروش آزمایشی این مدل گوشی در هند آغاز شده است، گوشی سامسونگ گلکسی On5 مدل 2016 با هدف آزمایش در بخش R&D به هندوستان وارد شد. و به نظر میرسد استقبال خوبی هم از آن بشود با تشکر از آی تی بازار.

  2. با سلام و خسته نباشید
    سامسونگ گوشی های خوبی رو عرضه میکنه و با قیمت مناسب ولی دو.ربین خوبی نداره و گوشی های رده پایینش خیلی هنگ میکنه و زود ویرو.سی میشه این موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 کاش با مشخصات بیشتری ذکر میشد ولی ظاهر خوبی داره این گوشی در ای تی بازار موجود هست؟

  3. سلام
    فروش آزمایشی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 در هند که این فروش آزمایشی مشتریان زیادی داشت و افراد از این گوشی راضی بودند.این گوشی دارای امکانات خوبی است و یک نمایشگر با کیفیت هم دارد.

  4. با سلام و خسته نباشید این مدل گوشی دارای طراحی خیلی عالی هستش و نسبت به مدل Galaxy On5 امکانات سخت افزاری بهتری پیذا کرده . امیدوارم این گوشی در سطح جهان عرضه بشه و در هندوستان هم با استقبال خوبی روبرو شه و بتونه شرکت سامسونگ رو برای تولید بیشتر این گوشی که قیمتش واقعا نسبت به امکانات و بقیه ی محصولات سامسونگ بهتره رو امیدوار کنه و محصولات ارزون قیمت تر تولید کنه

  5. با سلام به همه ای تی بازاری های گل امروز میخوام راجب موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 صحبت کنم این گوشی ایز قابلیت هایی فراوانی برخورداره از جمله این گوشی موبایل سامسونگ دارای یک نمایشگر 5 اینچی بوده که یکی از خصپصیات بارزه این گوشیه این گوشی دارای کیفیت دوربین بالایی هست و دارای حافظه داخلی فوق العاده که نظر بیسشتر کاربران رو به خودش جلب میکنه ممنون از اینه نظرات من رو خوندید با تشکر

  6. با سلام
    فروش آزمایشی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 در هند انجام خواهد شد و کمپانی سامسونگ این گوشی موبایل را که مدل جدید تر Galaxy On5 است را با قیمت مناسبی برای ارزیابی نهایی عرضه کرده است.

  7. با سلام
    اینکه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5 2016 در هند مورد ازمایش قرار گرفته فکر میکنم گوشی ضعیف و کم کیفیتی در بازار موبایل باشه قیمتشم ک پایین اعلام شده پس فکر نمیکنم سامسونگ اینبار گوشی خوبی عرضه کرده باشه و زیاد روی این گوشی کار نکرده حالا شاید این مدل مخاطبای خودشو داشته باشه ولی من که دوسش ندارم و نمیپسندم حتی اگر ارزون باشه.باتشکر از مدیریت سایت به خاطر اطلاعات به روز

  8. سلام مدل سامسونگ همیشه خوب بوده امید وارم این مدلش هم مثل بقیه مدلاش باشه و زودتر تو ای تی بازار با فیمت مناسب بشود ان را خریداری کرد.

  9. اگر موبایل یا لپ تاپ خود را گم کرده اید یا به سرقت رفته است حتما شماره سریال ان را در سامانه همیاب 24 ثبت کنید تا خرید و فروش ان به راحتی صورت نگیرد همچنین میتوانید کالای دیجیتال نو خود را بیمه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا