گوناگون

قابلیت حذف و آرشیو انبوه پست ها در اینستاگرام

اینستاگرام مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای راحت حذف کردن پست ها، نظرات و سایر فعالیت ها از این برنامه به کاربران ارائه می دهد. با این قابلیت جدید که در نسخه عمومی اینستاگرام رونمایی می شود، می توانید کامنت ها و پست ها را به صورت انبوه انتخاب، آرشیو یا حذف نمایید. همچنین در آپدیت جدید، Instagram این امکان را به شما می دهد که مکالمات یا اطلاعات مد نظر خود را بر اساس تاریخ سرچ و پیدا کنید، با این قابلیت نحوه کنترل پیام ها و پست ها از طریق تنظیمات با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهند گرفت.

این قابلیت جدید اینستاگرام را می توانید در پروفایل کاربری خود با نام Your Activity پیدا کرده و سپس نسبت به حذف انبوه پست ها و کامنت های خود اقدام کنید. علاوه بر این قابلیت، ویژگی Take a Break اینستاگرام پیش از این در اوایل ماه جاری در نسخه جدید ارائه شده بود.

قابلیت انتخاب چند دایرکت اینستاگرام
قابلیت انتخاب چند دایرکت اینستاگرام

ویژگی Your Activity اینستاگرام

اکنون کاربران در اینستاگرام می توانند تمام محتوای خود از جمله پست ها، استوری ها، IGTV و غیره را به همراه گفتوگو های مختلف خود مانند نظرات، لایک ها، واکنش های استیکر و ایموجی به استوری ها و سایر تعاملات را به صورت انبوه حذف یا بایگانی کنند. علاوه بر این کاربران همچنین می توانند محتوای خود را فیلتر کنند و تاریخچه پیام های خود را در محدوده تاریخی مورد نظر خود جستوجو نمایند. با توجه به ویژگی های ذکر شده، امکان کنترل و مدیریت اکانت اینستاگرام با  دقت بیشتری برای کاربران طراحی شده است و همگان از آن بهره مند خواهند شد.

عرضه فعلی این برنامه همچنین این امکان را به کاربران می دهد که محتواهای آرشیو شده یا حذف شده خود را بیابند، لینک های مختلفی که نسبت به تماشای آن ها اقدام کردند، مدت زمان مشغول بودن در اینستاگرام و اطلاعات شخصی کاربر نیز از دیگر اطلاعاتی هستند که می توان از طریق این آپدیت جدید به آن ها دسترسی پیدا کرد.

اینستاگرام از اواخر سال گذشته در حال بررسی و آزمایش این آپدیت بوده و با توجه به این که این پلتفرم، یک برنامه اشتراک عکس است، توجه به ایمنی حساب کاربران و نحوه کنترل راحت تر آن از اهمیت بالایی برای طراحان اینستاگرام برخوردار می باشد.

ویژگی انتخاب چند کامنت در اینستاگرام
ویژگی انتخاب چند کامنت در اینستاگرام

قابلیت Take a Break اینستاگرم

در اوایل ماه جاری Instagram ویژگی Take a Break را در نسخه آزمایشی خود در دسترس مخاطبان قرار داده بود. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد یادآور هایی را تنظیم کنند تا پس از مدت زمان مشخص به آن ها اطلاع رسانی شود که زمان استفاده از اینستاگرام برای آن ها در طول روز به پایان رسیده است.

ویژگی Take a Break که در واقع یک محدودیت برای کاربران ایجاد می کند که به کاربران تازه وارد و حتی قدیمی تر اینستاگرام اجازه می دهد مدت زمانی که می خواهند روزانه در اینستاگرام صرف کنند را مشخص و برای خود محدودیتی را تنظیم کنند که توسط اینستاگرام بررسی خواهد شد و با به پایان رسیدن آن زمان برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال شده و محدودیت ایجاد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا