راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

قیمت کارت گرافیک ورک استیشن ای ام دی رادئون پرو W5700

کمپانی آمریکایی ای ام دی یکی از برترین تولیدکنندگان پردازنده و سایر قطعات سخت افزاری بازار آی تی است، که با تولید محصولات حرفه ای و قدرتمند توانست رقیبی جدی برای کمپانی اینتل شود. هم اکنون شرکت ای ام دی جدیدترین کارت گرافیک خود را با نام Radeon Pro W5700 معرفی و رونمایی کرده است.

ویژگی های کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو w5700

لیست قیمت کارت گرافیک

کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو W5700 در واقع یکی از حرفه ای ترین کارت گرافیک های مخصوص ورک استیشن است، که از معماری 7 نانومتری بهره می برد، به طوری که می تواند سطح جدیدی از عملکرد بی نظیر و ویژگی‌ های پیشرفته را برای طراحان حرفه ای 3 بعدی، مهندسین، معمارها و غیره به ارمغان بیاورد، همچنین قادر است پردازشات سنگین و چند گانه را با بالاترین سرعت ممکن در کمتر از چند ثانیه به اتمام برساند.

 کارت گرافیک جدید ای ام دی رادئون پرو w5700

شرکت ای ام دی در طراحی کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو W5700 از معماری RDNA استفاده کرده است که با وجود قدرت بسیار بالا، مصرف بهینه‌ای خواهد داشت؛ و با داشتن حافظه GDDR6 توانایی لازم برای پردازشات سنگین گرافیکی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو W5700 دارای عملکردی بی نظیر:

یکی از ویژگی های جدیدترین کارت گرافیک ای ام دی که آن را نسبت به سایر کارت گرافیک های ورک استیشن بازار قطعات کامپیوتر متمایز کرده است، پشتیبانی از فناوری PCIe 4.0 با پهنای باند بسیار بالا است که باعث می شود کاربران حرفه ای با سرعت قابل توجه ای رندرها، پردازشات گرافیکی بسیار سنگین 3 بعدی، مدل های مفهومی و نمونه ‌های مجازی را انجام دهند. از دیگر قابلیت ‌های Radeon Pro W5700 می توان به بهبود 25 درصدی عملکرد نسبت به هر کلاک و 41 درصد نسبت به هر وات در مقایسه با معماری نسل قبل GCN اشاره کرد.

کارت گرافیک جدید ای ام دی رادئون پرو w5700 رونمایی شد

البته لازم به ذکر است، کارت گرافیک رادئون پرو W5700 ای ام دی به لطف معماری 7 نانومتری و بهینه سازی‌ های موجود، 18 درصد راندمان بهتر را نسبت به سایر کارت گرافیک های هم رده خود ارائه می دهد. کارت گرافیک ای ام دی Radeon Pro W5700 اولین کارت VGA ورک استیشن بازار قطعات کامپیوتر است که دارای پورت USB-C می باشد. طبق اعلام کمپانی ای ام دی نیز قیمت رادئون پرو W5700 در بازار آی تی برابر با 799 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا