راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگکنسول بازی

عرضه کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا به زودی

با توجه به اینکه کمپانی مایکروسافت کنسول های بازی خود را با نام خزندگان رمز گذاری می کند، از این رو تصمیم دارد جدیدترین کنسول بازی خود را نیز با نام آناکوندا در سال 2020 به گیمرهای حرفه ای معرفی نماید. کنسول های بازی Microsoft جزء آن دسته از محصولات محبوب بازارکنسول بازی بشمار میروند که توانسته اند نظر بسیاری از گیمرهای سخت پسند را به خود جلب کنند.

کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا معرفی شد

لیست قیمت کنسول بازی

کنسول بازی های مایکروسافت به این صورت رمز گذاری شده اند به طوری که کنسول ایکس ‌باکس وان با اسم رمز دورانگو و ایکس ‌باکس وان ایکس نیز با اسم رمز سکورپیو به گیمرها معرفی شدند. Anaconda که نام نوعی مار است و یک خزنده محسوب می شود سری جدید کنسول های بازی مایکروسافت را رمز گذاری خواهد کرد.

بازی مناسب کنسول بازی مایکروسافت

مشخصات و قابلیت کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا:

کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا از نظر ظاهری شبیه به Xbox One X خواهد بود با این تفاوت که از نظر سخت افزاری به قطعات قدرتمند تری بهره مند شده است. البته احتمال اینکه کنسول بازی Anaconda به حافظه‌ های SSD مجهز شود تا سرعت لود بازی ‌ها پایین ‌تر بیاید نیز وجود دارد.

قیمت کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا

لازم به ذکر است کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد نسخه مقرون به صرفه آناکوندا را با نام لاکهارت رمز گذاری کند و آن را راهی بازار کنسول بازی نماید؛ مطمئنا این دو محصول توانایی اجرای بازی ‌های فعلی با قابلیت Backward Compatibility را خواهند داشت و می توانند بازی‌ های Xbox و Xbox 360 را نیز در بهترین حالت ممکن اجرا کنند.

کنسول بازی مایکروسافت آناکوندا

جدیدترین کنسول بازی های مایکروسافت همچنین تمرکز بزرگی بر سرویس پخش بازی xCloud شرکت خواهند داشت. شرکت Microsoft قصد دارد آزمایش های عمومی سرویس xCloud را در سال آینده انجام دهد و بازی های ایکس باکس را از طریق لپ تاپ، گوشی موبایل و کنسول ها در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر های گیمینگتون خیلی دوست دارم همیشه کامل و جالبن برام ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا