لپ تاپ

لپ تاپ ایسر Chromebook 14 شیشه ای و مقاوم در برابر ضربه و گرد و خاک

لپ تاپ ایسر Chromebook 14 شیشه ای و مقاوم در برابر ضربه و گرد و خاک خواهد بود همچنین این نوت بوک دارای سیستم عامل پیشرفته نیز می باشد که کمپانی Acer  قصد دارد این Chromebook را در ماه مه با قیمت اعلام شده عرضه نماید. کمپانی ایسر به تازگی یک کروم بوک با ویژگی های جالب توجه را معرفی کرد. ایسر که به عنوان یکی از شرکای تجاری گوگل شناخته می شود، همواره و در بد ترین شرایط ممکن نیز سیستم عامل کروم را مورد حمایت قرار داده است. اما کروم بوک جدید این کمپانی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده و توانایی های آن ستودنی است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ ایسر Chromebook 14

Chromebook 14محصول جدید ایسر است که ظاهر آن با تمامی کروم بوک های تولیدی این برند تا کنون متفاوت است. این کروم بوک از نسل ششم پردازنده های اینتل، اسکالی لیک، Intel Core i بهره خواهد برد.این بدان معنی است که استفاده از پردازنده های ضعیف ار سلرون (Celeron) پایان یافته و ایسر قصد ارتقاء توان آنها را دارد. نوعی پوشش شیشه ای قسمت پشت کابینت مانیتور را در بر گرفته است. پوششی که در نگاه اول کاربر را برای مراقبت بیشتر برای جلوگیری از اتفاقات فیزیکی، هشیار می کند.

لپ تاپ ایسر Chromebook 14

اما این یک برداشت اشتباه است. این کروم بوک موفق به دریافت نشان MIL-STD 810G شده است. این نشان به واقع یک استاندارد نظامی است. تحمل 132 پوند نیروی رو به پایین و سیستم ضد آب این کروم بوک،حسن نیست ایسر برای دریافت این نشان بوده است. ایسر از نوعی سامانه ضد آب در این کروم بوک استفاده کرده است که در صورت ورود مایعات به داخل، توسط دو قسمت به سمت خارج هدایت خواهد شد! این کروم بوک برای استفاده در شرایط بسیار خشن طراحی شده است. محیط هایی با گرمای بسیار زیاد، رطوبت بالا، اتفاقات فیزیکی، گرد و غبار و…از جمله مواردی است که بر روی این لپ تاپ ایسر تاثیری نخواهد داشت.

لپ تاپ ایسر Chromebook 14

یک نمایشگر 14 اینچی به همراه پوشش محافظ و دقت FHD نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بین 16 الی 32 گیگابایت حافظه سالید از نوع EMMC به همراه حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 SDRAM انتخاب ایسر برای این کامپیوتر ضد ضربه است. پورت های USB شامل یک عدد Type-C هستند. ایسر مدعی آن شده است که باتری داخلی در حالت HD تا 12 ساعت و در حالت FHD تا 10 ساعت قادر به تامین انرژی لازم برای Chromebook 14 است. ایسر از یک نرم افزار مدیریتی برای کنترل از راه دور و کاربرد های تخصصی کروم استفاده کرده است. Chromebook 14 در ماه مه و با قیمت 349 دلار روانه بازار خواهد شد. پس منتظر یک کروم بوک نظامی از ایسر باشید. استفاده از متریال های شیشه ای در بدنه این لپ تاپ، حرکتی هوشمندانه و جذاب است.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این لپ تاپ شییشه ای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و گردو خاک دارد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای سیستم عامل بسیار خوب وپیشرفته است قیمت اعلام شده از طرف کمپانی ایسر کاملا نسبت به کارایی و طراحی و ظرافت به کاررفته در این این لپ تاپ کاملا مناسب است وارزش تهیه رادارد.این کروم بوک باتمام کروم بوک های ایسرمتفاوت است ظاهر این لپ تاپ بسیار زیبااست وطراحی ظریفی دارد.این کامپیوتر شخصی از اوناییه که جوونا دنبالشن خیلی شیک و باکلاس مطمعنا این محصول طرفدارای زیادی داره.

  2. سیستم عامل کروم که به تازگی بیشتر مورد توج قرار گرفته و به گفته ای تی بازار ، ایسر هم که آن را حمایت می کند از روشی جدید کروم بوک های خود را اارئه می دهد و می توان در نظر داشت که یک کروم بوک با امکانات بی نظیری که شاره شده مانند دست برداشتن از سلرون و حمایت از core i ها نشان داده گامی تنو را برای معرفی این لپ تاب ها گذاشته استالبته نمی توان لز کیفیت عالی و ضدآب آن چیزی نگفت که نشان می دهد ایسر در تولد لپ تاب ها خود روشی جدید را برای جلب توجه در نظر گرفته است حال باید دید این کروم بوک با سخت افزار و طراحی فوق العاده و قیمت مناسب چگونه می تاند جای خود را در بازار باز کند

  3. با سلام
    لپ تاپ ایسر Chromebook 14 شیشه ای و مقاوم در برابر ضربه و گرد و خاک خواهد بود همچنین این نوت بوک دارای سیستم عامل پیشرفته نیز می باشد که کمپانی Acer قصد دارد این Chromebook را در ماه مه با قیمت اعلام شده عرضه نماید. کمپانی ایسر به تازگی یک کروم بوک با ویژگی های جالب توجه را معرفی کرد. ایسر که به عنوان یکی از شرکای تجاری گوگل شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا