راهنمای خرید لپ تاپ

لپ تاپ ایسر Predator 21 X با قیمتی باور نکردنی عرضه می شود

لپ تاپ ایسرPredator 21 X با قیمتی باور نکردنی عرضه می شود و به عنوان قدرتمند ترین نوت بوک کمپانی Acer شناخته شده است همچنین با قابلیت های جدید و منحصر به فردی که دارد توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ ایسر Predator 21 X

لیست قیمت لپ تاپ

در اولین روزهای سال 2017 و در حاشیه نمایشگاه CES بود که کمپانی ایسر اعلام کرد قصد دارد در قالب سری محصولات Predator 21 X خود اولین لپ ‌تاپ دنیا که دارای صفحه نمایش منحنی شکل است را روانه بازار کند. با گذشت حدود 4 ماه از زمان معرفی این لپ ‌تاپ، کمپانی ایسر امروز اعلام کرد که کار عرضه این محصولات خود را آغاز کرده است و هم اکنون کاربران می ‌توانند لپ ‌تاپ Predator 21 X را در اختیار داشته باشند. اما دسترسی به این لپ ‌تاپ منوط به آن است که کاربران بتوانند از عهده پرداخت قیمت عجیب آن برآیند.

لپ تاپ ایسر Predator 21 X

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی ایسر، خرید لپ ‌تاپ Predator 21 X برای کاربران چیزی در حدود 9898 دلار معادل 37 میلیون تومان آب می ‌خورد (!) اما کاربران می‌ توانند با پرداخت این هزینه، تعدادی از ویژگی ‌های این لپ ‌تاپ را به صورت سفارشی انتخاب کنند. لپ ‌تاپ ابسر Predator 21 X با الهام از فلسفه “بیشتر، بیشتر است” طراحی شده است و به همین دلیل ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های رویایی را در خود جای داده است.

این لپ ‌تاپ دارای یک نمایشگر 21 اینچی IPS و با وضوح 2560 در 1080 پیکسلی است که علاوه بر میزان انحنای 2000R، از فناوری G-Sync نیز بهره می ‌برد. استفاده از این نمایشگر بزرگ همراه با قطعات سخت افزاری قدرتمند و در کلاس سیستم‌ های PC سبب شده است که این لپ ‌تاپ چیزی در حدود 8.8 کیلوگرم وزن و 8.3 سانتی متر ضخامت داشته باشد. با توجه به این ویژگی ‌ها مطمئناً کاربران باید فکر حمل و نقل و جا به جایی آن را از سر بیرون و از نوت بوک Predator 21 X به عنوان یک لپ ‌تاپ رومیزی استفاده کنند.

لپ تاپ ایسر Predator 21 X

همان طور که گفتیم این لپ تاپ ایسر از قطعات سخت افزاری بسیار قدرتمندی بهره می ‌برد. پردازنده بسیار جدید و قدرتمند Core i7-7820HK با چهار هسته و هشت رشته پردازشی و سرعتی در حدود 2.9 تا 3.9 گیگاهرتز، 32 گیگابایت حافظه رم DDR4، دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 و بهرمند از فناوری SLI، صفحه نمایش منحنی IPS با نرخ به‌ روز رسانی 120 هرتز، یک ترابایت حافظه SSD همراه با یک ترابایت هارددیسک، صفحه کلید حرفه ‌ای مکانیکی با نور پس زمینه تمام رنگی، فناوری ردیابی چشم کمپانی Tobii، چهار بلندگوی قدرتمند همراه با 2 ساب ووفر، بردهای کنترل شبکه Gigabit Ethernet، پورت USB Type-C، بدنه تمام فلزی و سیستم خنک کننده متشکل از پنج فن فوق باریک AeroBlade و 9 لوله هدایت گرمایی، تنها بخشی از ویژگی‌های این لپ ‌تاپ فوق قدرتمند است.

لپ تاپ ایسر Predator 21 X

ایسر به تازگی اعلام کرده است که در مرحله پیش فروش ازلپ ‌تاپ ایسرPredator 21 X با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. ایسر قصد دارد به زودی این لپ ‌تاپ را با قیمت 8999 دلار راهی کشور آمریکا کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من که یکی از اینا دارم می خرم امیدوارم از لنور بهتر باشن از نظر من قیمتش خیلی عجیبه مخصوصا برای منی که توی ایرانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا