لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ لپ تاپ مخصوص دانشجو

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ مناسب برای نیازهای روزمره یک دانشجو بوده و این نوت بوک به قدری سبک می باشد که دانشجویان یا کارمندان می توانند به راحتی با خود به همراه داشته باشند و قرار است با قیمت مناسبی به لیست قیمت لپ تاپ های ایسوس افزوده شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ

ایسوس به تازگی نسل جدیدی از لپ ‌تاپ سبک و قابل حمل خود در سری محصولات ZenBook را معرفی کرده است. ZenBook UX310UQ لپ‌ تاپ 13.3 اینچی است که در کنار یک وزن و ضخامت عالی قطعات سخت افزاری قدرتمندی را هم در خود جای داده است تا برای کاربرد های سنگین هم چون اجرای نرم ‌افزارهای حرفه‌ ای ایده‌ آل باشد.

سری محصولات زن ‌بوک ایسوس همواره به عنوان یکی از اصلی ‌ترین گزینه‌ های خرید برای دانشجویان و کارمندان مطرح بوده است. چرا این محصولات ضمن فراهم کردن یک پردازنده قدرتمند، به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند تا برای جا به جایی در کل طول روز مناسب باشند. نسل جدید از لپ ‌تاپ های زن ‌بوک ایسوس که با نام UX310UQ معرفی شده است نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ

لپ‌ تاپجدید معرفی شده از سوی ایسوس دارای 18.3 میلی متر ضخامت و 1.4 کیلوگرم وزن است و از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسلی بهره می ‌برد. ایسوس برای این لپ‌ تاپ یک پردازنده جدید از سری محصولات اسکای لیک اینتل را هم در نظر گرفته است. پردازنده Core i5-6260U با دو هسته پردازشی در سرعت 2.5 گیگاهرتز می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره یک دانشجو یا یک کارمند را به صورت کامل برطرف کند.

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ

این لپ‌ تاپ همچنین برای فراهم کردن یک عملکرد عالی به حافظه‌های رم DDR4 مجهز شده است و از درایوهای حافظه پرسرعت SSD نیز بهره می ‌برد. کارت گرافیک GeForce 940MX با دو گیگابایت حافظه اختصاصی نیز تکمیل کننده قطعات سخت افزاری این لپ ‌تاپ است و آن را برای استفاده از نرم افزارهای گرافیکی ایده ‌آل کرده است.

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ

از میان دیگر ویژگی‌ های این لپ ‌تاپ ایسوس می‌ توان به یک وب کم HD شیار حافظه SD، یک پورت USB 3.1 Type-C یک پورت USB 3.0 یک پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI اشاره کرد. این لپ ‌تاپ همچنین به بلندگوهای استریو و مجهز به فناوری SonicMaster مجهز است و از نسخه 64 بیتی از سیستم عامل ویندوز 10، بلوتوث 4.1 و شبکه WiFi 802.11ac نیز بهره می ‌برد. لپ ‌تاپ UX310UQ قرار است از اواسط ماه دسامبر با قیمت 967 دلار راهی بازار شود.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ ایسوس ZenBook UX310UQ واقعا واسه ما دانشجو ها عالیه این خبرتون خیلی خوب بود وممنونم ازتون که به فکر ما دانشجوها هم هستید.دانشجوی ارشد معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا