راهنمای خرید لپ تاپ

لپ تاپ ورک استیشن لنوو ThinkPad P72 بی نظیر و حرفه ای

جدیدترین لپ تاپ های ورک استیشن لنوو با نام ThinkPad P72 و ThinkPad P1 به تازگی توسط این شرکت رونمایی شد؛ این لپ تاپ ها علاوه بر داشتن سخت افزار های قدرتمند دارای ظرفیت ذخیره سازی بالایی هستند. این تاپ های ورک استیشن یا ایستگاه کاری Lenovo به عنوان قدرتمندترین مدل های تجاری می توانند برنامه های سنگین مانند اتوکد و سالیدورک را به شکلی روان اجرا کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P72

لیست قیمت لپ تاپ

طبق ویژگی های اعلام شده لپ تاپ ThinkPad P72 لنوو در پیکربندی های مختلفی ارائه خواهد شد، که حرفه ای ترین مدل آن دارای چیپست نسل هشتم اینتل زئون،کارت گرافیک انویدیا کوادرو P5200 و 6 ترابایت حافظه داخلی می باشد. هر یک از 4 اسلات SoDIMM موجود در این لپ تاپ نیز قابلیت پشتیبانی از 32 گیگابایت رم DDR4 را به ارمغان می آورند که معادل 128 گیگابایت خواهد بود.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P72 به عنوان یک ورک استیشن شاید به سبکی یا باریکی لپ تاپ P1 نباشد اما مدل های مختلف آن دارای صفحه نمایش 17/3 اینچی با رزولوشن Full HD و پنل غیر لمسی یا پنل لمسی با رزولوشن 4K، گاموت رنگی 100 درصد، عمق رنگ 10 بیت و روشنایی 400 نیتی می باشند.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P1

لپ تاپ لنوو ThinkPad P72 به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل های اوبونتو و ردهت می باشد، اما کاربران می توانند از میان ویندوزهای 10 یا 10 پرو یکی را انتخاب کنند. فناوری های امنیتی هم شامل dTPM 2.0 اسکنر اثر انگشت و اسلات قفل کنسینگتون خواهد بود.

لپ تاپ ورک استیشن lenovo

علاوه بر این سازگاری با استاندارد ISV نشان دهنده اجرای روان برنامه های سنگین و شناخته شده و ارائه خروجی با کیفیت خواهد بود. پورت های تعبیه شده شامل 3 درگاه تاندربولت، USB-A، HDMI 2.0، مینی دیسپلی 4/1، کارت خوان هوشمند، جک صوتی کمبو و پورت کارت اس دی است.

لپ تاپ ورک استیشن لنوو

از دیگر ویژگی های لپ تاپ ورک استیشن ThinkPad P72 لنوو می توان به قابلیت اتصال بلوتوث 5 و وای فای 802.11a/c پلاس اشاره کرد. وزن این لپ تاپ نیز برابر با 3/4 کیلوگرم بوده و قرار است در ماه جاری با قیمت پایه 1799 دلار بهبازار لپ تاپعرضه شود.

لیست قیمت لپ تاپ لنوو

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ های ورک استیشن لنوو تینک پد پی 72 فوق العاده ان یعنی کیفیت و مقاومتی که این لپ تاپ ها دارند هیچ یک از لپ تاپ های ورک استیشن بازار لپ تاپ نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا