لپ تاپ

لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20 مقاوم ترین نوت بوک کمپانی Panasonic

کمپانی پاناسونیک به عنوان یکی از شرکت های فعال ازار لپ تاپ در زمینه تولید لپ تاپ های سرسخت و حرفه ای فعالیت دارد. نوت بوک های تولید شده این شرکت مناسب نیروهای پلیس، ارتش، صنعت و شرایط سخت کاری و یا آب و هوایی می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ های سری Toughbook CF-20 کمپانی پاناسونیک به عنوان حرفه ای ترین و محبوب ترین لپ تاپ های این شرکت شناخته شده اند؛ به طوری که از سال 2015 تا کنون تولید شده اند و هر ساله به سخت افزارهای جدید مجهز می شوند.

لپ تاپ پاناسونیک

لپ تاپ هیبریدی پاناسونیک تاف بوک CF-20 مقاوم ترین نوت بوک هیبریدی جهان از نظر آسیب پذیری بشمار می آید؛ و دارای نمایشگر 10.1 اینچی و پردازنده نسل هفتم اینتل (کابی لیک) می باشد. علاوه براین کاربران می توانند از لپ تاپ Toughbook CF-20در 6 حالت متفاوت استفاده کنند. همچنین جدا شدن صفحه کلید از نمایشگر به کاربر این فرصت را می دهد که از این لپ تاپ هیبریدی Panasonic به عنوان تبلت هم استفاده نماید.

قیمت لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20

یکی از ویژگی های منحصر به فردلپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20 مجهز بودن به قفل امنیتی TPM 2.0 می باشد؛ که آن را نسبت به لپ تاپ های قبلی کمپانی پاناسونیک متمایز می نماید. در قسمت سخت افزاری این نوت بوک نیز می توان به پردازنده اینتل Core i5-7Y57 vPro با فرکانس های 1.2~3.3 گیگاهرتز اشاره کرد. همچنین 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه اس اس دی و تراشه گرافیکی اینتل HD Graphics 615 نیز از جمله ویژگی های سخت افزاری این لپ تاپ حرفه ای پاناسونیک محسوب می شود.

جدیدترین لپ تاپ پاناسونیک

صفحه نمایش تمام لمسی 10.1 اینچیلپ تاپپاناسونیک تاف بوک CF-20 دارای دقت WUXGA یا 1200×1920 پیکسل بوده و یک قلم برای کار با دقت بیشتر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر دارای شدت نور 800 نیت خواهد بود. بدنه و متریال های ضد شوک- ضد ضربه، صفحه کلید بزرگتر تا 8% نسبت به لپ تاپ های قبلی، وزن کامل 1.89 کیلوگرم و استفاده از GPS داخلی مدل U-Blox 8 از دیگر موارد قابل اشاره در لپ تاپ هیبریدی پاناسونیک Toughbook CF-20 می باشد.

لازم به ذکر است کمپانی پاناسونیک چند سیستم امنیتی متفاوت را برای نوت بوک های هیبریدی Toughbook CF-20 در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به سیستم تشخیص چهره، به صورت 3D  اشاره کرد؛ که توسط دوربین های جلو لپ تاپ فراهم خواهد شد. قیمت لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20 در بازار لپ تاپ نیز 2218 پوند می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ پاناسونیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشی قیمت لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک CF-20 تو بازار لپ تاپ ایران چقدره؟ چطوری میشه این لپ تاپ پاناسونیک از سایت آی تی بازار خریداری کرد ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا