نقد و بررسی

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VI جدید و حرفه ای

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VIجدید و حرفه ای تر از لپ تاپ های Gaming داخل بازار می باشد همچنین کمپانی Asus این نوت بوک را مجهز به کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1080 کرده است تا عملکرد بهتری را برای کاربران داشته باشد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VI

شرکت ایسوس این هفته عضو جدیدی از خانواده لپ تاپ های ROG را معرفی کرده که ROG G701VI نام دارد. این لپ تاپ به مشخصات رده بالایی مجهز شده است. کمپانی ایسوس لپ تاپ گیمینگ ROG G701VI را به تراشه گرافیکی پاسکال انویدیا GeForce GTX 1080 همراه کرده تا در بخش گرافیکی عملکرد بالایی از خود نشان دهد. حافظه رم 64 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتزی و پردازنده Core i7 نسل ششمی اینتل از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VI

استفاده از پنل عریض با نرخ تجدید 120 هرتزی ویژگی دیگر لپ تاپ ROG G701VI بوده تا در کنار سخت افزاری قدرتمند، بازیهای روز را با کیفیت گرافیکی بالایی اجرا کند. ایسوس در لپ تاپ ROG G701VI از صفحه کلید گیمینگ با کلید های قابل سفارشی سازی و نور پس زمینه بهره گرفته تا ساختار گیمینگ لپ تاپ مورد بحث حفظ شود.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VI

اینلپ تاپ ایسوسضخامتی 32 میلی متری داشته و در رنگ های تیتانیومی و پلاسمای مسی روانه بازار خواهد شد. ایسوس با استفاده از فناوری صوتی ESS DAC قدرت صوتی بالایی به ROG G701VI بخشیده تا در کنار کیفیت گرافیکی بالا، با کیفیت صوتی قابل توجه کاربران هیجان کاملی از بازی های بزرگ کسب کنند. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ ،عرضه اینلپ تاپگیمینگ ایسوس اعلام نشده است.

لیست قیمت لپ تاپ

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ای کاش قیمت و تاریخ ،عرضه لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G701VI تو متن خبر درج شده بود تا می شد این لپ تاپ های قدرتمند و پیش فروش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا