لپ تاپ

مشخصات فنی لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

مشخصات فن یلپ تاپ سامسونگ Notebook 9 حاکی از آن است که این اولترابوک وزنی کمتر از 1.3 کیلوگرم دارند همچنین این نوت بوک مجهز به کیبوردی است که تایپ کردن را برای کاربران آسان خواهد کرد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

زمان زیادی از عرضه لپ ‌تاپ‌ های باریک و سبک می‌ گذرد طوری که به یاد آوردن زمان پیش‌ از معرفی آن‌ ها کار دشواری است. اپل نشان داد که با رونمایی از نسل دوم مک ‌بوک ایر در سال 2010 یک دستگاه سبک و باریک به ‌راحتی می تواند یک رایانه‌ کامل محسوب شود و دیگر سازندگان کامپیوتر نیز بعد از آن زمان این رویه را پیش گرفتند. اما در زمانی که لپ‌ تاپ‌ های امروزی قابلیت حمل بالایی را دارند، واقعیت این است که بسیاری از دستگاه‌ های  باریک و سبک‌ وزن ار نمایشگرهای کوچک 12، 13 و بعضا 14 اینچی بهره می‌ برند.

نوت ‌بوک‌ 9 سامسونگ این رویه را از بین بر‌ده‌ است. این یک مدل 15 اینچی است که وزنی کمتر از 3 پوند (1.3 کیلوگرم) دارد. به اندازه کافی باریک بوده و به سهولت درون کیف قرار می ‌گیرد. اینلپ تاپ1199 دلاری به 8 گیگابایت رم، پردازنده core i7 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی مجهز شد‌ه ‌است. از هر لحاظ این یک لپ‌ تاپ مقرون به صرفه نیست، اما با توجه به موارد مشابهی مثل مدل 13 اینچی MacBook Air1، قیمت مناسبی دارد.

لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

نمایشگر 15 اینچی نوت‌ بوک 9 دارای رزولوشن 1080p است، که با توجه به سایر لپ ‌تاپ‌ های مجهز به ویندوز 10 کیفیت زیادی محسوب نمی‌ شود، اما هنوز هم برای اکثر اهداف کاری مفید است. برای استفاده در محیط‌ بیرون نمایشگر آن روشنایی کافی را دارد. با توجه به استفاده اکثر لپ‌ تاپ‌ های امروزی از touchscreen3، سخت‌افزار نوت ‌بوک 9 آن را شامل نمی‌ شود. اما با توجه به اینکه نوت ‌بوک 9 یک لپ ‌تاپ سنتی به حساب می‌آید (و وانمود نمی ‌کند که می‌ تواند به عنوان یک تبلت یا برای اهداف دیگری به کار گرفته‌ شود) به نظر نمی ‌رسد که فقدان این  ویژگی موضوع مهمی باشد.

صفحه ‌کلید این لپ ‌تاپ سامسونگ برای تایپ ‌کردن راحت و جادار است. اینکیبوردردیفی از کلید‌ های میانبر کاربردی را در خود دارد که شامل دکمه‌ های Home، End، Page Up و Page Down در سمت راست می ‌شود، و آن ‌ها را در کمتر دستگاهی خواهید دید. اما این صفحه ‌کلید فاقد نور پس‌ زمینه است، که با توجه به این رنج قیمت غیرقابل چشم ‌پوشی است. خوشبختانه، ترک ‌پد بزرگ آن حرکت انگشتان شما را حتی با حرکات چند لمسی به خوبی دنبال می‌ کند. همچنین این قسمت از قابلیت پرش مکان‌ نما در زمان تایپ استفاده نمی ‌کند، بنابراین الگوریتم‌ هایی برای آن وجود دارد که موجب می‌ شود تا از لمس‌ های نادرست جلوگیری شود.

لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

نوت ‌بوک 9 یک لپ ‌تاپ بازی یا دستگاهی نیست که بتواند از پس کارهای سنگین بر بیاید، اما به اندازه کافی برای بیشتر وظایف خارج از گیمینگ و ویرایش ویدیو قدرتمند است. رم 8 گیگابایتی و پردازنده core i7 آن برای ما کار های مختلف خواسته‌ شده را انجام خوهد  داد و زیر بار وظایف روزمره‌ ای مثل باز بودن تب‌ های مختلف در کروم و جابه‌ جایی بین برنامه ‌هایی مانند ورد و اِورنوت طاقت آورد.

عمر باتری نوت ‌بوک 9  یکی از موارد قابل قبول آن است. سامسونگ ادعا می ‌کند که این دستگاه بر اساس آزمایش اجرای مکرر ویدیو روی آن، تا 12 ساعت می‌ تواند شارژ خود را نگه دارد، اما در تست ‌های انجام شده توسط ما، برای کارهای روزانه این مقدار به 6 تا 7 ساعت به طول انجامید. ممکن است که باتری این دستگاه برای کارکرد کامل در یک روز به اندازه کافی دوام نیاورد، اما می‌ تواند به اکثر نیازهای شما پاسخ دهد.

لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

موارد قابل توجه دیگری که در نوت ‌بوک 9 مشاهده می‌ شود، درگاه‌ های مفید آن هستند که شامل 2 درگاه USB 3.0، USB Type-C و پورت HDMI می ‌شوند. عدم وجود درگاه اترنت و اسلات microSD، که بسیار کاربردی ‌تر از شکاف SD است، مواردی هستند که اهمیت زیادی را برای شما نخواهند داشت. با وجود اینکه درگاه USB Type-C می ‌تواند برای شارژ گوشی نیز به کار رود، اما نمی ‌تواند برای شارژ لپ‌ تاپ مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین همچنان شما مجبور به استفاده از کابل برق اختصاصی سامسونگ برای آن هستید.

لپ تاپ سامسونگ Notebook 9

نوت بوک 9 با توجه به معیارهای عمومی آن، بهترین مدل بازار محسوب نمی‌ شود چرا که از قدرت کافی برخوردار نیست و قابلیت حمل بالایی را ندارد. برای این دستگاه از ایده و تفکرات جدیدی به منظور نحوه اتصال همزمان انواع دستگاه‌ های مختلف استفاده نشده‌ است. اما آنچه که نظر شما را درباره آن عوض می ‌کند، وزن کم و باریکی آن است و این موضوع را اثبات می ‌کند که شما مجبور به استفاده از نمایشگرهای کوچک برای افزایش قابلیت حمل یک لپ ‌تاپ نیستید.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام،لب تاب های زیادی با قیمت ها وکاربردهای بالایی دربازار وجود دارند که یکی از این نمونه های خوب لپ تاپ سامسونگ Notebook 9 است که وزنی کمتر از 1.3 کیلوگرم دارد و 8 گیگابایت رم، پردازنده core i7 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی دارد،ممنون و تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام خدمت شما و دوستاران
    مشخصات فنی لپ تاپ سامسونگ Notebook 9 که این لپ تاپ دارای طراحی زیبا و وزن کم میباشد. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر با کیفیت وعالی میباشد.. رم 8 گیگابایتی و پردازنده core i7 است که این لپ تاپ رو منحصر به فرد میکنه

  3. لپ تاپ سامسونگ Notebook 9 که از ای تی بازار خریداری کردم قیمت نسبتا بالایی دارد اما خب اندازه ان بسیارخوب است این مدل دارای رزولوشن 1080p که زیاد خوب نیست کلا مدل خوبی نیست چون کیفیت زیاد خوبی نداره و قابلیت حمل خوبی ندارد.

  4. ویژگی کم وزن بودن مثل لپ تاپ سامسونگ Notebook 9 تو لپ تاپ ها فک کنم ویژگی مهمی باید باشه. من تصمیم دارم همچین اولترابوک هایی با وزن سبک رو بخرم که راحت بشه همه جا برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا