موبایل

مشخصات گوشی موبایل نکسوس ساخت هواوی درز کرد

مشخصاتگوشی موبایل نکسوس ساخت هواویدرز کرد این در حالی است که همگان منتظر عرضه گوشی موبایل نکسوس ساخت کمپانی ال جی بودند. درحالیکه هنوز خبری از گوشی نکسوسی LG نیست و همه برای ورود آن لحظه‌شماری می‌کنند، لو‌دهنده مشهور، Evan Blass که همه آنرا به نام @evleaks می‌شناسیم اطلاعاتی جالب توجه از دستگاه نکسوسی جدید هواوی منتشر کرده است و ظاهرا باید این بار خودمان را برای عرضه‌ی 2 مدل نکسوس به صورت همزمان آماده کنیم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

مشخصات گوشی موبایل نکسوس ساخت هواوی درز کرد

با‌وجود اینکه الجی درحال ساخت یکگوشی موبایلجدید به نام نکسوس‌5 (2015) است، شایعه شده که هواوی هم قرار است با همکاری گوگل یک فبلت جدید را روانه بازار کند، محصولی که ادامه راه نکسوس 6 را د‌ر‌ پیش خواهد گرفت.

با توجه با توییت @evleak، نکسوس هواوی حتما یک فبلت خواهد بود، آنهم با صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع QHD. این موضوع نشان می‌دهد که سایز صفحه نمایش اینتبلتاندکی از نکسوس 6 کوچکتر است ولی از همان رزلوشن استفاده می‌کند که خبر از تراکم پیکسلی بالاتر می‌دهد.

مشخصات گوشی موبایل نکسوس ساخت هواوی درز کرد

همچنین این منبع ادعا کرده است که این دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند، و از آنجایی که اندروید M از سنسور‌های اثر انگشت پشتیبانی می‌کند از این ادعا تعجب نخواهیم کرد. از آنجایی که فقط می‌توانید 140 کاراکتر را در یک توییت تایپ کنید، @evleaks این اطلاعات را به صورت خلاصه ارائه داده است. پردازنده اسنپ‌دارگون 820 و بدنه تمام فلزی از دیگر ویژگی های این دستگاه خواهد بود. همچنین گفته شده کهگوشی موبایلنکسوس جدید در سه ماهه چهارم سال 2015 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. گوشی های موبایل با برند هواوی واقعا گوشی های خوب و پر کاربدی هستند من که از این برند راضی ام،گوشی موبایل نکسوس ساخت هواوی یکی از این مدل ها است،این دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند و بسیار شیک و زیباست با تشکر از سایت خوب آی تی بازار که این مدل از گوشی را در اهبار آی تی بازار قرار داده است.

  2. سلام
    من این گوشی رو خریداری کردم به جرئت میتونم بگم که یکی از بهتریناسمارت فون هایی بود که تابه حال خریدم از هر نظر برام کم نزاشته من این گوشی موبایل رو به افرادی که دنبال یک تلفن هوشمند با کارایی خوب و قیمت مناسب می گردند پیشنهاد می کنم این گوشی این گوشی هم تولید سال 2015 هستش و هم از منوی جدید شرکت هوآوی برخوردار است.ظاهر خیلی خوبی داره و خیلی هم خوش دسته راستی دارای سنسور‌ اثر انگشت هم هست که دیگه امروزه خیلی از پرچمدارای شرکت های مختلف از این قابلیت پشتیبانی می کنند.من که ازش راضیم. خیلی ممنون از سایت خوب آی تی بازار.

  3. اینکه دو گوشی نکسوس در ان واحد بخواهند ارائه شوند کاری عجیب از گوگل است که دلیل آن هنوز نامعلوم است که آیا ایوان بلاس راست گفته یا یک شایعه الکی بیش نبوده و اینکه چرا گوگل با هردو همکاری می کند تا روز ارائه یا رونمایی باید صبر کرد در حالیکه هواوی و ال جی ه رو توانسته اند رونمایی گوشی های جدیدشان فوق العاده باشد
    ممنون از آی تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا