تبلت

معرفی رسمی تبلت هوآوی میت پد 11

به تازگی تبلت هوآوی میت پد 11 به صورت رسمی معرفی شد. چند هفته قبل و در جریان مراسم رونمایی هارمونی او اس 2، یک اشاره به این تبلت جدید شد. اما حالا این محصول جدید هوآوی رسما معرفی و به زودی عرضه خواهد شد. این تبلت هوآوی از سیستم عامل HarmonyOS 2 پشتیبانی می کند و تراشه اسنپدراگون 865 را در خود خواهد داشت. به تازگی سیستم عامل هارمونی او اس به صورت رسمی عرضه شد.

هوآوی هم چند مدل از گوشی های اخیر خود را با این سیستم عامل جدید مجددا عرضه کرد. گوشی های هوآوی نوا پرو، هوآوی میت 40 پرو و هوآوی میت 40 ای سه مدل گوشی هوشمند هوآوی هستند که با پشتیبانی از سیستم عامل اختصاصی هوآوی مجددا به بازار عرضه می شوند.

هوآوی میت پد ۱۱ با تراشه اسنپدراگون 865

لیست قیمت تبلت هوآوی

ویژگی های تبلت Huawei MatePad 11

در تبلت هوآوی مدل می تپد 11 از یک نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتز استفاده شده است. حاشیه ‌این تبلت از هر چهار طرف هم ‌اندازه به نظر می ‌رسند. البته در حاشیه بالایی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در این تبلت با ۶ گیگ رم و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگا بایتی همراه خواهد بود. برای این تبلت شیار کارت حافظه نیز وجود دارد که تا یک ترابایت دیگر به فضای ذخیره‌ سازی، اضافه کند. نکته جالب این است که هوآوی این ‌بار کارت MicroSD را به نانو مموری ترجیح داده است.

ویژگی های تبلت Huawei MatePad 11

در پشت دستگاه، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی  با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار دارد. این دوربین، قابلیت ثبت تصاویر تایم-لپس را هم دارد و از  فلاش LED نیز بهره پشتیبانی می کند. چهار میکروفون و چهار اسپیکر هارمن کاردن هم در این مدل از تبلت هوآوی به کار رفته است. این یعنی نه تنها هنگام تماشای فیلم با هوآوی میت پد ۱۱ صدا را به طور واضح خواهید شنید، بلکه میکروفون ‌ها نیز هنگام مکالمه تلفنی نویز پس ‌زمینه را حذف خواهند کرد.  مثل صدای تایپ کردن، قدم زدن و کلیک ماوس که توسط سیستم صدا حذف می شوند.

تاریخ فروش و قیمت هوآوی میت پد ۱۱

نسخه ۶۴ گیگابایتی در چین حدود ۳۸۱ دلار قیمت دارد. این رقم برای نسخه ‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ، به ترتیب ۴۳۲ و ۵۰۹ دلار است. هم ‌اکنون پیش ‌فروش تبلت در چین از طرق فروشگاه Vmall آغاز شده و مشتریان حق انتخاب یکی از سه رنگ موجود را دارند.

تاریخ فروش و قیمت هوآوی میت پد ۱۱

این تبلت از نسل دوم M-Pencil پشتیبانی خواهد کرد. همچنین کیبورد آهن‌ ربایی آپشنال دارد که به کاربر امکان می ‌دهد مانند یک نوت بوک کوچک از آن استفاده کنید. تبلت میت پد ۱۱ قابل اتصال به کامپیوترهای سازگار است و به عنوان یک تبلت گرافیکی عمل می‌ کند. پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و OTG با شارژ معکوس، دیگر امکانات دستگاه هستند. ناگفته نماند که ظرفیت باتری آن ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که با توان ۲۲.۵ وات شارژ می ‌شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. جدی هوآوی اگ تحریم نبود من همه چیزمو از این برند میخریدم تا اپل و سامسونگ امابا تحریم مفت نمی ارزه

  2. واقعا دم هوآوی گرم خودش رو خیلی داره بالا میکشه، کیفیت این محصولاتش عالی هست… هوآوی نشون داد حتی اگ گدگل هم تحریمش کنه باز اصالت خودش رو داره و خودش رو میکشونه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا