راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

آیپد جدید اپل با تخفیف به فروش می رسد

در اولین روزهای عرضه رسمی دو مدل جدید آیپد اپل، تبلت اپل نسل هشتم با تخفیف به فروش می رسد. در تاریخ فروش محصولات اپل کمتر پیش می آید که محصولات این شرکت با تخفیف به فروش برسند. اما در مورد محصول جدید اپل که به تازگی در رویداد آنلاین اپل معرفی شد، تخفیف سی دلاری اعمال شده که پیش بینی می شود تاثیر زیادی در فروش اولیه این محصول داشته باشد. برای همین اپل اعلام کرده است که این تخفیف برای مدت محدودی خواهد بود.  تبلت Apple iPad نسل هشتم آیپد های اپل است و پیش فروش آن آغاز از چند روز پیش آغاز شده است.

لیست قیمت آیپد اپل

لیست قیمت آیپد اپل

عرضه رسمی Apple iPad 8th Generation

آیپد جدید اپل بسیار شبیه مدل قبلی آیپد اپل است با این تفاوت که در این مدل از تراشه A12 Bionic استفاده شده است که در واقع نقطه قوت این تبلت می باشد. این تراشه برای اولین بار در گوشی های آیفون XS و در سال 2018 استفاده شده بود. این تبلت که در سایز 10.2 اینچی عرضه شده است با قیمت پایه 329 دلار به فروش می رسید. اما اپل این تبلت را در مدل 32 گیگابایت حافظه و در رنگ های خاکستری و طلایی با تخفیف 10 درصدی برای فروش گذاشته است. کابران می توانند از طریق خرید از سایت Walmart از این تخفیف 10 درصدی استفاده کنند و در واقع این آیپد اپل را با قیمت 299 دلار خریداری کنند.

عرضه رسمی نسل هشتم آیپد اپل

مشخصات فنی آیپد نسل هشتم اپل

همانطور که گفته شد آیپد جدید اپل دارای تراشه بایونیک A14 است و از CPU شش هسته ای بهره میبرد. همین موضوع باعث شده که عملکرد این مدل از مدل های قبلی آن بسیار بالاتر است. ضمن اینکه از لحاظ ظاهری نیز تفاوت های اندکی با مدل قبلی دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر کمی باریک تر شده است و از یک درگاه USB-C به جای پورت لایتنینگ استفاده شده است. رزولوشن صفحه 2360 در 1640 پیکسل است و دکمه تاچ آیدی را نیز بر روی خود دارد. دکمه پاور هم در بخش بالایی این تبلت قرار دارد. دوربین این تبلت 12 مگلپیکسل بوده و مجهز به لرزشگیر ویدئویی است و از توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. دوربین سلفی آن نیز 7 مگاپیکسل بوده و میتواند با نرخ 60 فریم با کیفیت 1080 فیلمبرداری کند.

مشخصات فنی آیپد نسل هشتمی اپل

این آیپد در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری و طلایی تولید شده است. قیمت بدون تخفیف این آیپد از 329 دلار برای مدل وای فای شروع می شود و مدل وای فای سیم کارت خور آن نیز از قیمت پایه 459 دلار به فروش می رسد و در صورت افزایش حافظه قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خب مشخصا تو ایران این تخفیفش بدردی نمیخوره و برای ما استفاده ای نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا