راهنمای خرید لپ تاپ

معرفی لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition

معرفیلپ تاپ ایسر V Nitro Black Editionنشان داد که این محصول یک نوت بوک 15.6 می باشد که با داشتن نمایشگر مات IPS موجب کاهش بازتاب نور شده و تصاویر به نمایش در آمده در شرایط پر نور نیز از وضوح مناسبی برخوردار هستند. کمپانی ایسر با معرفی دو سری Predator و Nitro نوت بوک های قدرتمند و یا اصطلاحاً High End خود را طبقه بندی کرده و به طور جدی پا به حوزه نوت بوک های رده بالا با سخت افزار های مدرن گذاشت. مدل های سری Nitro از نظر ظاهری نسبتا ساده طراحی شده و زرق و برق نوت بوک های گیمینگ Predator را ندارند اما از نظر سخت افزاری دست کمی هم از آنها ندارند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

              لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition

لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition یکلپ تاپ15.6 اینچی فول اچ دی دارای نمایشگر مات IPS بوده که موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است. رهبری و هدایت Black Edition بر دوش پردازنده پر قدرت i7 6700HQ از نسل جدید پردازنده های اینتل است. این پردازنده دارای 6 مگابایت حافظه Cache بوده و با  فرکانس 2.6 الی 3.5 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می پردازد. چنین پردازنده ای علاوه بر اینکه کارهای روزمره مثل تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وبگردی را به راحتی انجام می‏ دهد، از پس طراحی و محاسبات سنگین مهندسی نیز بر‏می ‏آید.

لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition

در بخش گرافیک نوت بوک،پردازندهنسل نهم Nvidia مدل GTX960 به همراه 4 گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و نوت بوک را برای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و اجرای روان بازی های با گرافیک بالا مناسب ساخته است. برای حافظه ذخیره‏ سازی علاوه بر حافظه 1 ترابایتی،256 گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. به لطف 16 گیگابایت حافظهرمDDR4 از نظر حافظه رم کمبودی حس نخواهد شد.

لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition

از آنجایی که طراحی و ابعاد خانواده Nitro بر پایه اولترا بوک ها بنا شده ، ایسر با خارج کردن درایو ODD سعی در کاهش قطر نوت بوک داشته و  با تعبیه سیستم فن های دوگانه، تهویه مناسبی برای این دستگاه فراهم نموده است. ویندوز 10، 3 عدد پورت USB 3.1، بلوتوث، اتصال بی سیم AC، WiFi  مجهز به دو آنتن، پشتیبانی از سامانه چند لمسی پد، باتری 3 سلولی و کیبورد جزیره ای با نور پس‏ زمینه (Backlight) از جمله ویژگی های این نوت بوک کم نظیر می باشد.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام . لپ تاپ های ایسر خیلی عالین و سخت افزار خیلی قدرتمندی دارن . اما به نظر من تنها ایرادی که این لپ تاپ ها دارن اینه که حافظه داخلی اونها همیشه خیلی پایین بود اما این لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition این مشکل رو نداره و حافظه ذخیره‏ سازی این لپ تاپ 1 ترابایتی،و256 گیگابایت حافظه SSD و همچنین 4 گیگابایت حافظه اختصاصی براش در نظر گرفته شده که دیگه امکان اجرای کلیه ی بازی ها رو میده.

  2. سلام
    معرفی لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition که این لپ تاپ دارای امکانات زیادی است .لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition یک لپ تاپ 15.6 اینچی فول اچ دی دارای نمایشگر مات IPS بوده که موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است.

  3. با سلام خدمت تمامی کاربران سایت آی تی بازار! لپ تاپ ایسر V Nitro Black Edition یکی از نوت بوک های عرضه شده توسط این شرکت است که دستکمی از لپ تاپ های گیمینگ ندارد. سخت افزار قدرتمند این دستگاه از جمله کارت گرافیک و پردازنده ی آن است که این لپ تاپ را قدرتمند جلوه داده. طراحی این لپ تاپ هم کهبسیار خاص و شیک است. رنگ مشکی بسیار زیبا در کنار بدنه ی مقاوم. این لپ تاپ یکی از بهترین محصولات ایسر است. من شخصا علاقه دارم این لپ تاپ را خریداری کنم چون هم طراحی زیبایی دارد و هم سخت افزار قدرتمندی دارد. با تشکر از اخبار آی تی و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا