لپ تاپ

معرفی لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2 با نمایشگر QLED

گلکسی کروم بوک 2 با نمایشگر QLED به عنوان لپ تاپ جدید سامسونگ به تازگی معرفی شده است و به زودی رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که از لپ تاپ جدید سامسونگ منتشر شده است گلکسی کروم بوک 2 باتری قوی تر، صفحه نمایش بهتر و پیشرفت های بیشتری را نسبت به مدل قبلی داشته است.

بر اساس اخبار این مدل تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد. اوایل سال 2020 بود که مدل گلکسی کروم بوک سامسونگ با ویژگی های خوبی که داشت معرفی شد.

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2

لیست قیمت لپ تاپ سامسونگ

مشخصات گلکسی کروم بوک 2 سامسونگ

اطلاعاتی که در مورد گلکسی کروم بوک 2 بر اساس اطلاعاتی بود که اولین بار یکی از افشاگران معتبر در این زمینه منتشر کرد. گلکسی کروم بوک 2 مانند مدل قبلی از یک رنگ نارنجی تیره و زیبا برخوردار است. پردازنده این محصول از نسل دهم تراشه اینتل Core i3 و اتصال به وای فای 6 گیگابایتی پشتیبانی می کند.

در کنار ویژگی های فنی خوب گلکسی کروم بوک 2، این لپ تاپ سامسونگ وزن پایینی دارد و با 1.24 کیلوگرم وزن یک لپ تاپ سبک محسوب می شود. نمایشگر QLED این پ تاپ 13.3 اینچ و لمسی است که قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند سامسونگ را خواهد داشت.

مشخصات لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2

ارتقاء گلکسی کروم بوک 2 نسبت به مدل قبلی

از جمله پیشرفت هایی که گلکسی کروم بوک 2 نسبت به لپ تاپ مدل قبلی این سری یعنی سامسونگ گلکسی بوک پیدا کرده است می توان به اسپیکرهایی با قدرت بیشتر اشاره کرد. گفته می شود اسپیکرها در این مدل 178درصد بلند تر از اسپیکرهای مدل قبلی هستند. عمر باتری این مدل هم تا بیش تر از 12 ساعت تضمین شده است. نکته بعدی در مورد پیشرفت چشمگیر صفحه نمایش است.

گلکسی کروم بوک 2 از یک نمایشگر QLED به عنوان اولین نمایشگر QLED برای لپ تاپ توسط خود سامسونگ طراحی و تولید شده است. حالا چه بپذیریم که این اولین بار است که این نوع نمایشگر در یک لپ تاپ استفاده می شود یا خیر، اما یک تفاوت بزرگ با مدل قبلی دارد که از نمایشگر امولد 4K برخوردار بود. این تغییر در نمایشگر موجب قدرت بیشتر باتری در این مدل محسوب می شود.

پیشرفت های لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2 نسبت به مدل قبلی

این طور که به نظر می رسد گلکسی کروم بوک 2 در فوریه 2021 یعنی تا کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد. قیمت پایه ای که به نظر می رسد سامسونگ برای این محصول خود در نظر گرفته است حدود 700 دلار است که به طور قطع بسته به نوع سخت افزار و حافظه این قیمت مغیر خواهد بود.

با توجه به اخبار و اطلاعاتی که ما در مورد گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 21، ایربادز جدید سامسونگ و گلکسی کروم بوک 2 شنیدیم، به نظر می رسد لپ تاپ جدید سامسونگ زودتر از بقیه عرضه شود و گوشی سامسونگ و ایربادز بعد از آن رونمایی شوند. در هر صورت ما به زودی خبرهای زیادی در مورد سامسونگ خواهیم شنید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. معلومه سامسونگ تو عرصه لپ تاپ هم داره خوب پیش میره و حرفی برای گفتن داره، رنگ این لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2 هم خیلی قشنگ و براقه و شاده.امیدوارم صورتی و بنفش و زردش هم داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا