راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارماشین های اداری

معرفی پرینتر 3 بعدی صنعتی HP در سال 2016

معرفی پرینتر 3 بعدی صنعتی HP در سال 2016 توسط کمپانی اچ پی انجام خواهد شد و یکی از ویژگی های این پرینتر 3 بعدی صنعتی کمپانی مطرح تولید قطعات با دقت بسیار بالا می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پرینتر 3 بعدی صنعتی HP

پس از اینکه HP در سال 2014 اعلام کرد که قصد ورود به بازار پرینترهای 3 بعدی صنعتی را دارد،‌ خبری از این شرکت در این حوزه شنیده نشده بود. حال این شرکت قصد دارد تا هفته آینده در کنفرانس جنوب از جنوب ‌غربی، پرینتر 3 بعدی صنعتی خود را معرفی کند.

پرینتر 3 بعدی صنعتی HP

استیو نیگرو، رییس بخش پرینترهای 3 بعدی HP  گفت که برنامه‌ ریزی برای ساخت این پرینتر آغاز شده و در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد. قیمت اینپرینتربین 100000 تا یک میلیون دلار خواهد بود. این پرینتر 3 بعدی که کمی از ماشین لباسشویی بزرگتر است، 10 برابر پرینترهای کنونی سرعت خواهد داشت و قیمت آن نیز 50 درصد کمتر است.

پرینتر 3 بعدی صنعتی HP

مدل اولیه پرینترHPاز ترموپلاستیک و چندین رنگ پشتیبانی می ‌کند،‌ اما HP گفته است که مدل‌ های جدید تر به گونه‌ ای گسترش خواهند یافت که برای تولید محصولات صنعتی نیز مناسب باشند. همچنین این پرینتر قادر به تولید قطعات با دقت بالا نیزهست.

لیست قیمت پرینتر

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    پیرینتر های سه بعدی وسیلیه ای هستش که امروزه خیلی طرفدار توی کل دنیا پیدا کرده و خیلی ها دوست دارند تا کارایی این پرینتر رو ببینند ولی خوب این پرینتر ها قیمت فوق بالایی دارند و هرکسی نمیتونه ازش رو تهیه کنه و فقط کسایی که خیلی دوست دارند تا کارایی این پرینتر رو ببینند می تونند به نمایشگاه هایی که برگذار می شود مراجعه کنند.

  2. با سلام
    معرفی پرینتر 3 بعدی صنعتی HP در سال 2016 که این پرینتر دارای طراحی خوبی است و مشتریان زیادی رو به همرا داشت و این پرینتر دارای امکانات خوبی است . اتین پرینتر ساخت شرکت اچ پی است

  3. سلام این پرینتر 3 بعدی HP واقعا عالیه مارک های HP همه شون عالی هستن سرعت خیلی خوبی داره بعلاوه بر این ظاهری مناسب و زیبا رو داره ولی خیلی گرونه همچین پولی برای یک پرینتر سه بعدی واقعا زیاده هست. تعداد محدودی از کاربران از این برینتر سه بعدی استفاده میکنن که پرداخت همچین مبلغی ارزششو نداره

  4. همونطور که می دونیم پرینتره های 3d یک حرکت مهم در دنیا بود که اونچیزی که تو نرم افزارها ارائه می شودپیاده سازی می شه و اینکه hp یک شرکت معتبر تولید لوازم برقی هست به خصوص پرینتر . مرسی از ای تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا