موبایل

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

معرفی رسمیگلکسی اس ۶در ایران امروز صورت گرفت:سامسونگ امروز طی مراسمی که در تهران برگزار کرد، به صورت رسمی ورود پرچمداران جدید خود به بازار ایران را جشن گرفت.
در حالی که حدود یک ماه قبل گلکسی اس ۶ برای اولین بار در بارسلون معرفی گشت، امروز این بازار چارسو بود که به صورت رسمی از محصولات جدید سامسونگ پذیرایی به عمل آورد. شرکت کره ای در صبح چهارشنبه با دعوت از اصحاب رسانه به معرفی پرچمداران جدیدش پرداخت و تشریح قابلیت ها را در دستور کار قرار داد.

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

دوک پارک، مدیر عامل سامسونگ در ایران، در ابتدای مراسم طی سخنانی کوتاه، چنین گفت: «ما توانسته ایم با تکیه بر تعهدات خود به ارائه محصولاتی نوآورانه، به اهدافمان دست یابیم. اما در این راه تنها نبوده ایم. ما موفقیت هایمان را نتیجه گوش دادن به نیاز مشتری هایمان و آموختن از گذشته می دانیم، و پیوسته رو به جلو حرکت نموده نموده ایم.»

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

وی ادامه داد: « گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که در آن ها زیبایی کاربردی به بهترین شکل تجلی یافته است. آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده ایم.»
پارک همچنین خاطرنشان کرد که : «موبایل های جدید به گونه ای طراحی شده اند که از ظاهر و حسشان گرفته تا قابلیت های قدرتمندشان، به مصرف کنندگان تجربه بی نظیری از یک کالای لوکس را می دهند. از نظر من این خود یک هنر است و ما می دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر و طراحی ارزش قائل هستند.»
در ادامه این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران، به امنیت بالای گلکسی اس ۶ به لطف سیستم Knox اشاره کرد و گفت: «گلکسی اس ۶ محصولی فراتر از یک فرد است و می تواند در قالب یک دستگاه فردی-سازمانی به ایفای نقش بپردازد.»

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

جعفریه سپس به قابلیت اتصال اس ۶ به شبکه LTE اشاره کرد و عنوان نمود که سامسونگ در طول چند ماه گذشته همکاری خوبی را با اپراتورهای ایران آغاز کرده تا بتواند سرویس هایی خاص را در اختیار دارندگان اس ۶ قرار دهد. به گفته جعفریه ، و همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، شرکت کره ای هم اکنون با ایرانسل به توافق رسیده و همراه پرچمدار جدید خود یک عدد سیم کارت این اپراتور را نیز به کاربران اهدا خواهد کرد. شایان ذکر است که علاوه بر سیم کارت، خریداران اس ۶ می توانند از بسته های ویژه و رایگان اینترنت ایرانسل نیز بهره مند شوند.

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

در نهایت مراسم معرفی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge  در ایران با توضیحاتی فنی در رابطه با این محصولات به پایان رسید.

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۶ همراه با گارانتی، در بازار ایران قیمتی بالغ بر ۲ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان دارد. گلکسی اس ۶ اج نیز با قیمتی نزدیک به ۲ میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بازار عرضه می گردد.

در ادامه می توانید تصاویری از این رویداد را در آی تی بازار مشاهده نمایید.

معرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفتمعرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفتمعرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفتمعرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفتمعرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفتمعرفی رسمی گلکسی اس ۶ در ایران امروز صورت گرفت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    واااای عالی شد من خیلی وقت منتظرش بودم بهترین خبری بود که از سایت ای تی بازار میتونستم بگیرم
    امیدوارم به زودی تو سایت خودتون گلکسی اس ۶رو بتونم بخرم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا