موبایل

معرفی گوشی های موبایل جدید وان پلاس

در این مطلب چند مورد از محصولات جدید وان پلاس را معرفی خواهیم کرد. شرکت OnePlus یک شرکت نوپا و جدید چینی است که چند سال بیشتر از عمر آن نمی گذرد. وان پلاس در همین مدت کوتاه تعدادی گوشی موبایل و تجهیزات جانبی آن را به بازار موبایل وارد کرده است. برای یک شرکت نوپا خصوصا در عرصه لوازم الکترونیک، جلب اعتماد کاربران مهمترین نکته است. بر همین اساس وان پلاس قصد دارد تا با افزایش تنوع محصولات جایگاه خود را در بین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی خصوصا موبایل باز کند. این شرکت تا کنون چند مدل گوشی موبایل با کیفیت به بازار ارائه داده است و توانسته طرفدارانی را هم برای خود پیدا کند. قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که کاربران به سمت خرید این محصولات راغب شوند.

محصولات جدید وان پلاس

لیست قیمت گوشی موبایل

رونمایی از گوشی موبایل وان پلاس 9R

سال گذشته بود که وان پلاس یک گوشی میان رده با عنوان وان پلاس نورد به بازار عرضه کرد. امسال و ظرف چند روز اخیر هم این شرکت گوشی موبایل جدیدی را رونمایی کرد که هر چند از میان رده های این برند محسوب می شوند اما از سخت افزار خوبی برخوردار هستند. این گوشی موبایل از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می برد که مبتنی بر لیتوگرافی 7 نانومتری است. این تراشه برای گوشی میان رده، کیفیت خوبی را ارائه می دهد.

این گوشی از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با پنل Fluid AMOLED بهره می ‌برد و وضوح تصویر آن فول اچ دی پلاس است. از قابلیت ‌های خوب این نمایشگر می ‌توان به پشتیبانی آن از استاندارد +HDR10 و رفرش ‌ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. نمایشگر این گوشی برخلاف مدل وان ‌پلاس ۹ پرو و مشابه وان‌ پلاس ۹ و ۸T، به شکل تخت طراحی شده است.

رونمایی از گوشی موبایل وان پلاس 9R

رونمایی از گوشی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو

این دو مدل گوشی از پرچمداران وان پلاس محسوب می شوند که بعد از مدتها انتظار رونمایی شدند. این برند هم همچون دیگر برند ها برای پرچمداران خود از آیتم های مرغوبی استفاده می کند. یکی از نقاط قوت این گوشی های پرچمدار وان پلاس دوربین به کار رفته در آنهاست. در گوشی OnePlus 9 Pro دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است که از جدیدترین تکنولوژی ‌های مربوط به این حوزه پشتیبانی می‌ کند. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌ برد و قادر به ثبت عکس‌های ۱۲ بیتی با فرمت RAW است.

این دوربین امکان ثبت تصویر با رنگ های طبیعی تر را برای کاربران فراهم می آورد. همچنین نباید امکان فیلمبرداری 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را از قلم بیندازیم. در ماژول دوربین همچنین سنسور ۲ مگاپیکسلی سیاه‌ و سفید هم دیده می ‌شود. تراشه به کار رفته در وان پلاس 9 پرو هم اسنپدراگون 888 است که در حال حاضر یکی از بهترین تراشه های موجود است.

رونمایی از گوشی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو

در گوشی وان پلاس 9 دوربین تشابهات زیادی با مدل پرو دارد ولی با حذف لرزشگیر اپتیکال و عدم پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه کیفیتی کمی پایین تر از مدل پرو را پشتیبانی می کند. باتری در هر دو گوشی موبایل از 4500 میلی آمپر بر ساعت بهره می برد و از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر گوشی های موبایل وان پلاس تجهیزات جانبی موبایل هم به بازار معرفی می کند. این شرکت روز به روز در حال گسترش است و منتقدان آن را به نوعی رقیبی برای گوشی موبایل سامسونگ در نظر دارند که باید دید وان پلاس چه میزان به این رقیب قدر نزدیک می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چقدر طرح این گوشی از وان پلاس رو دوست داشتم، خیلی خوش دست بنظر میاد و هارمونی رنگ قشنگی هم داره با توجه به اطلاعاتی هم که نوشته شده فکر کنم از لحاظ سخت افزاری قوی باشه و امیدوارم این برند قوی بشه مثل اپل و سامسونگ و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا