موبایل

مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل شارپ آکیوس اس 2 منتشر شد

گوشی موبایل شارپ Aquos S2 پرچمدار کمپانی Sharp در سال 2017 بوده و دارای صفحه نمایش بدون حاشیه با رزولوشن 4K می باشد همچنین طبق اعلام شرکت محبوب شارپ این تلفن هوشمند با قیمت اعلام شده در ماه اوت به لیست قیمت گوشی موبایل های شارپ افزوده خواهد شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل شارپ Aquos S2

لیست قیمت گوشی موبایل

شرکت Sharp نحستین کمپانی ‌هایی محسوب می‌ شود که توانست گوشی هوشمندی را با نمایشگری بدون حاشیه تولید کند. همچنین این شرکت ژاپنی یکی از تولید کننده‌ های بزرگ صفحه نمایش در دنیا نیز محسوب می شود. کمپانی ژاپنی شارپ در سال 2015 گوشی هوشمند بدون حاشیه Aquos Crystal 2 به بازار گوشی موبایل معرفی کرد که اولین موبایل بدون حاشیه محسوب می‌ شد و باعث شد تا انتظارات کاربران از شرکت Sharp بیش از پیش بالا رود.

گوشی موبایل شارپ

اکنون شرکت شارپ جدید ترین گوشی موبایل بدون حاشیه خود را با نام  Aquos S2 به بازار موبایل معرفی کرد. صفحه ‌نمایش موبایل آکیوس S2 کاملا بدون حاشیه و دارای رزولوشن 4K بوده اما در قسمت پایین صفحه نمایش موبایل آکیوس S2 اندکی حاشیه دیده می شود که آن هم به علت وجود حسگر و اثر انگشت می باشد ولی دوربین سلفی این موبایل شارپ در قسمت بالا و بر روی صفحه ‌نمایش قرار گرفته است البته محل قرار گیری دوربین سلفی، این گوشی موبایل را از دیگر پرچمداران متمایز می ‌کند اما از نظر عملکرد ممکن است برای کاربران چندان خوشایند نباشد.

گوشی موبایل شارپ آکیوس اس دو

گوشی موبایل شارپ Aquos S2 اولین اسمارت فونی است که به پردازنده اسنپدراگون 630 مجهز می باشد و این پردازنده 14 نانومتری به هشت هسته پردازشی Cortex-A53 بهرمند شده است که چهار هسته آن با فرکانس پایه 2.2 گیگاهرتزی برای مصارف سنگین و چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برای کار های روزمره طراحی شده ‌اند. همچنین این چیپست برای پردازش‌ های گرافیکی به پردازنده گرافیکی Adreno 508 و همچنین مودم X12 LTE مجهز می باشد و از بلوتوث نسخه 5، فناوری Quick Charge نسخه 4 و USB-C 3.1 نیز پشتیبانی می‌ کند.

گوشی موبایل شارپ

گوشی موبایل شارپ آکیوس اس 2 مجهز به یکدوربیندوگانه به صورت عمودی بوده که دارای سنسور 12 مگاپیکسلی می باشد و به کاربران اجازه خواهد داد تا عکس هایی با کیفیت پرتره و بوکه داشته باشند همچنین دوربین سلفی این تلفن هوشمند شارپ نیز 8 مگاپیکسل می باشد.

گوشی موبایل آکیوس اس 2 شارپ

طبق اعلام کمپانی شارپ گوشی موبایل آکیوس اس 2 براساس نوع پردازنده، میزان حافظه رم و حافظه داخلی با قیمتی معادل 370 و 520 دلار در تاریخ 14 اوت به صورت جهانی راهی بازار موبایل می شود و با این قیمت به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل شارپ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. صفحه نمایش فوق العاده زیبایی داره گوشی موبایل شارپ آکیوس اس 2 این اسمارت فون SHARP کی وارد بازار موبایل ایران میشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا