گجت

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream رقیبی سرسخت برای هدست های داخل بازار

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream رقیبی سرسخت برای هدست های داخل بازار می باشد و با قیمتی ارزان به فروش خواهد رسید و قرار است امروز با دیگر محصولات کمپانی Google معرفی و عرضه شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream

عصر امروز گوگل مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برگزار خواهد کرد که از مهم ‌ترین محصولاتی که معرفی می ‌شوند باید به گوشی موبایل پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل اشاره کرد. بسیاری از منابع معتبر به این نکته اشاره کرده ‌اند که گوگل در جریان این مراسم از هدست واقعیت مجازی Daydream خود رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ ها حکایت از این دارد که قیمت هدست گوگل 79 دلار خواهد بود.

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream

هدست واقعیت مجازی گوگل را که مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی Daydream اندروید توسعه یافته، باید پاسخی برای هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ خواند. محصول جدید گوگل همچون هدست سامسونگ از گوشی‌هوشمند برای نمایش محتوا و همچنین پردازش استفاده خواهد کرد. گوگل به جای بهره‌ گیری از یک تاچ‌ پد به عنوان کنترلر از وجود سنسور‌ های حساس به حرکت استفاده کرده که آن را شبیه به کینکت یا ریموت Wii می ‌کند.

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream

انتظار می ‌رودگوشی موبایل‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل وظیفه‌ ی نمایش بخشی از قابلیت‌ های هدست ‌های واقعیت مجازی گوگل را برعهده داشته باشند. هدست واقعیت مجازی Daydream گوگل را باید یکی از گزینه‌ هایی خواند که کاربران زیادی به سمت آن خواهند رفت، چرا که قیمت این هدست واقعیت مجازی پایین ‌تر از رقبای دیگر بازار است و از این ‌رو هدست گوگل Daydream باید تجربه ‌ای همه جانبه و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد.هدست وایو اچ ‌تی ‌سی در کنار ریفت آکیولس قیمت بسیار بالایی داشته و هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن وی ‌آر نیز با وجود قیمت کمتر در کل قیمت بالایی را به دلیل لزوم خرید کنسول بازی به کاربران تحمیل می ‌کند.

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream

هدست گوگل کاردبرد همچنان به عنوان ارزان ‌ترین هدست واقعیت مجازی در بازار وجود دارد. این هدست نشان داد که یک هدست واقعیت مجازی در صورت مناسب بودن قیمت چگونه می ‌تواند جای خود را در بین کاربران باز کند. هدست Daydream گوگل به عنوان رقیبی جدی برای محصول سامسونگ در نظر گرفته شده که قیمت آن 20 دلار نیز کمتر است.

لیست قیمت عینک هدست واقعیت مجازی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست واقعیت مجازی گوگل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من دنبال یه هدست واقعیت مجازی ارزون قیمت بودم این خبرتون بهم کمک کرد که یکی از هدست های گوگل انتخاب کنم و بخرم،امیدوارم هرچه زودتر هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream وارد بازار آی تی ایران هم بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا