ماینینگ

وضعیت آلت کوین بعد از شکستن سقف تاریخی بیت کوین

در روزهایی که بیت کوین سقف تاریخی خود را شکست و از 66 هزار دلار نیز عبور کرد، وضعیت آلت کوین ها تغییر خاصی نکرد. عده زیادی از تحلیلگران بازار کریپتوکارنسی، نظرات خود را منتشر کرده اند. عده ای به برخی از ارزهای دیجیتال خاص امیدوارند و عده ای دیگر گمان می کنند که این بازار هنوز وضعیت مناسبی برای رشد آلت کوین ها ندارد.

حتی یکی از تحلیلگران معروف در این حوزه اعلام کرده که روند صعودی بیت کوین، می تواند به ضرر برخی از آلت کوین ها، به خصوص آنها که کمتر شناخته شده اند باشد. در این روزها همه منتظرند ببینند که بیت کوین ناحیه حمایتی 59 و 56 هزاری خود را رد می کند یا باز هم به روند صعودی ادامه می دهد تا سقف جدیدی از قیمت خود را به ثبت برساند.

تاثیر رشد بیت کوین بر آلت کوین ها بعد از صعود

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

رشد آلت کوین ها چه زمانی آغاز می شود؟

معمولا در بازار کریپتوکارنسی، حرکت صعودی یا نزولی بیت کوین به آلت کوین ها هم جهت می دهد. اما در چند روز اخیر و خصوصا پس از افزایش چشمگیر نرخ بیت کوین، شاهد آن بودیم که آلت کوین های اصلی و معتبر رشد خاصی را شاهد نبودند. اغلب تحلیلگران در این وضعیت معتقدند که این ارزها، منتظر ثبات نرخ بیت کوین در یک محدوده مشخص هستند. سپس می توان منتظر رشد دیگر آلت کوین ها بود که بازار جذابی را رقم خواهند زد. تحلیلگران مطرح می گویند در حال حاضر تریدرها باید وضعیت بازار را خیلی دقیق زیر نظر داشته باشند. تمرکز بر روی چند ارز دیجیتال یکی دیگر از این پیشنهادات است. جز بیت کوین، اتریوم هم توانست سقف تاریخی خود را بزند و از مرز 4300 دلار عبور کرد.

رشد آلت کوین ها چه زمانی آغاز می شود

کدام ارزهای دیجیتال را باید زیر نظر داشت؟

دوج کوین که در ماه مارچ و می امسال سود خوبی به خریدارانش داد در حال حاضر نوسان خاصی را شاهد نیست. ارز شیبا پس از چند هفته صعود، یک نزول 20 درصدی را شاهد بود و هنوز وضعیت با ثبات و قابل تحلیلی پیدا نکرده است. اما اکثر تحلیلگران و هولدرهایی که از مدتها پیش اتریوم را در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره کرده اند، پیشنهاد می کنند که باید این دومین ارز دیجیتال را مد نظر داشت.

در این میان برخی از ارزهای دیجیتال مانند هارمونی، در طی دو ماه گذشته، 263 درصد سود داشته اند. ریپل با علامت اختصاری XRP از آن دسته کوین هایی است که همیشه مورد توجه فعالان بازار ارز دیجیتال قرار داشته است. سولانا نیز که در ماههای اخیر زیاد مورد توجه قرار گرفته باید مد نظر قرار بگیرد.

کدام ارزهای دیجیتال را باید زیر نظر داشت

علاوه بر هولدرهای بیت کوین، تمامی دارندگان آلت کوین ها هم به شدت منتظر مشخص شدن روند حرکتی بیت کوین هستند تا بتوانند سرمایه و سود بیشتری را در این بازار کسب کنند. در کل، آلت کوین ها در حال حاضر آماده جهش هستند و می توانند به نسبت ها درصدهای مختلفی برای خریدارانشان سودمند باشند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا