نرم افزار

چگونه از Spotify دانلود کنیم

3

4 دقیقه

Spotify یکی از بزرگ ترین سرویس های پخش موسیقی است کتابخانه های آن دارای چندین میلیون آهنگ می باشند. همچنین اسپاتیفای در کنار موسیقی، پادکست هم ارائه می دهد که این ویژگی، اسپاتیفای را به یک برنامه کاربردی و سرگرم کننده تبدیل کرده است. این سرویس با تمام گوشی های هوشمند از جمله اندروید و iOS سازگار می باشد و بر روی رایانه های شخصی و مک و بلندگوهای Google Assistant و Alexa کار می کند. برای دانلود آهنگ ها و پادکست ها در اسپاتیفای باید شرایط خاصی را داشته باشید که یکی از آن ها داشتن حساب کاربری ویژه می باشد و در غیر این صورت شما می توانید فقط به فایل های صوتی گوش دهید، اما راه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا تمام آهنگ های موردپسنتان را از Spotify دانلود کنید و به آن ها گوش دهید.

ماده اولیه یا مصرفی

ابزار

مرحله 1: ابزارهای مختلف دانلود از Spotify

ابزارهای دانلود از اسپاتیفای

ابزارهای دانلود از اسپاتیفای

نرم افزار و ربات های بسیار زیادی وجود دارد که به شما این امکان را می دهند تا آهنگ و پادکست های موردنظرتان را از اسپاتیفای دانلود کنید، اما این نرم افزار و ربات ها دارای محدودیت هایی هستند که کار شما را راه نمی اندازند. بهترین روش این است که از سرویس های آنلاین استفاده کنید و از این طریق فایل های خودتان را با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

مرحله 2: وب سایت SpotifyMate

آپلود فایل صوتی در SpotifyMate

آپلود فایل صوتی در SpotifyMate

SpotifyMate یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما کمک می کند آهنگ های اسپاتیفای را به صورت MP3 به صورت آنلاین دانلود کنید. با استفاده از این سایت می توانید فایل های صوتی خود را با بهترین کیفیت در قالب MP3 ذخیره کنید. تمام امکانات سایت SpotifyMate رایگان بوده و بدون هیچ برنامه اضافه یا نصب افزونه کار شما را انجام می دهد. بعد از ورود به وب سایت spotifymate.com آدرس فایل خود را در کادر رو به رو جایگذاری کنید و سپس بر روی دکمه سبز رنگ «Download» را کلیک کنید.
نکته:
برای دانلود آهنگ های اسپاتیفای با کمک SpotifyMate شما نیازی به پرداخت هزینه ندارید و تمام سرویس این وب سایت رایگان می باشد و از تمام مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، سافاری و مایکروسافت اج پشتیبانی می کند.
نکته:
با استفاده از SpotifyMate می توانید همزمان چندین آهنگ را دانلود کنید.

مرحله 3: دانلود فایل صوتی Spotify

دانلود فایل صوتی اسپاتیفای

دانلود فایل صوتی اسپاتیفای

در مرحله بعد فایل شما آماده شده است و لینک آهنگ یا پادکست موردنظرتان نمایش پیدا می کند و می توانید بالاترین کیفیت «302kbps» را انتخاب کنید تا دانلود فایل صوتی شما آغاز شود. با کلیک بر روی گزینه موردنظر، فایل صوتی شما بر روی رایانه یا گوشی موبایلتان ذخیره می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا