موبایل

چگونه شماره مجازی بسازیم

5

5 دقیقه

شماره مجازی، شماره تلفنی است که می توان از آن در دستگاه های تلفن همراه بدون نیاز به سیم کارت استفاده کرد. اغلب سرویس های ارائه دهنده شماره مجازی با پرداخت هزینه امکانات را در اختیار کاربران می گذارند و یا نسخه رایگان آن ها کارایی ندارد اما برخی از نرم افزارها در سطح اینترنت وجود دارد که ارائه سرویس شماره مجازی را برای کاربران راحت کرده است و می توان تنها در چند دقیقه یک مجازی از آن ها دریافت کرد. به دلیل محدودیت های برخی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها امکان ثبت نام با پیش شماره ایران نمی باشد. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ساخت شماره مجازی می تواند گزینه مناسبی برای دور زدن این محدودیت ها باشد.

ماده اولیه یا مصرفی

  • تلفن همراه

ابزار

  • اینترنت

مرحله 1: نرم افزار TextMe

نرم افزار TextMe

نرم افزار TextMe

با استفاده از TextMe می توانید یک شماره مجازی رایگان از کشور انگلستان را دریافت کنید. با شماره ای که از این برنامه دریافت می کنید می توانید در پلتفرم ها و وب سایت های مختلف ثبت نام کنید و سپس کد احراز هویت در صندوق ورودی TextMe برای شما ارسال می شود. نرم افزار TextMe یک پیام رسان است که می توانید از آن برای ارتباط با دوستان خود که این برنامه را نصب کرده اند استفاده کنید.
نکته:
شماره هایی که این برنامه به شما می دهد دائمی نمی باشد. بنابراین از آن ها برای فعالیت های مهم استفاده نکنید.

مرحله 2: نرم افزار TextNow

نرم افزار TextNow

نرم افزار TextNow

TextNow یک برنامه شماره تلفن مجازی رایگان است که می توانید از آن برای دریافت فوری شماره مجازی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی یا iOS خود نصب کنید و بعد از آن ثبت نام کنید تا در کمترین زمان ممکن یک شماره مجازی رایگان دریافت کنید. این نرم افزار به صورت رایگان سرویس ارائه می دهد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

مرحله 3: نرم افزار Temp Number

نرم افزار Temp Number

نرم افزار Temp Number

Temp Number اپلیکیشنی می باشد که تعدادی شماره مجازی از کشورهایی همچون انگلیس و آمریکا را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در تمام وب سایت ها و پیام رسان ها استفاده کنید. اگر نمی خواهید نرم افزار Temp Number را نصب کنید می توانید از وب سایت آن به آدرس temp-number.com استفاده کنید.

مرحله 4: نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number

نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number

نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number

نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number پیش شماره کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس را در اختیار کاربران می گذارد و از آن شمارها می شود برای ثبت نام در سایت و پیام رسان های خارجی به صورت رایگان استفاده کرد. استفاده از شماره های مجازی این اپلیکیشن تنها به مدت 30 روز رایگان می باشد و بعد از مدتی می توانید اکانت را خریداری کنید تا از امکانات بیشتر استفاده کنید.

مرحله 5: نرم افزار Textfree

نرم افزار Textfree

نرم افزار Textfree

Textfree یکی دیگر از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی است که به شما امکان می دهد یک شماره تلفن به صورت رایگان دریافت کنید و می توانید با استفاده از آن پیامک ارسال کنید و حتی با سایر کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند به صورت رایگان تماس برقرار کنید.
نکته:
برای استفاده از Textfree باید از نرم افزار تغییر IP استفاده کنید و نه باید به برنامه اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا