موبایل

گوشی موبایل الفون S7 رقیبی سرسخت برای اسمارت فون سامسونگ گلکسی S7

گوشی موبایل الفون S7رقیبی سرسخت برای اسمارت فون سامسونگ گلکسی S7 و نوت 7 می باشد که توسط شرکت Elephone راهی بازار شده است و طبق ادعای کمپانی مطرح این تلفن هوشمند ضد انفجار بوده و با قیمت بسیار ارزانی عرضه خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسمارت فون الفون

شرکت الفون که سازنده گوشی چینی الفون اس 7 (Elephone S7) کاملا شبیه به اسمارت فون گلکسی اس 7 / نوت 7 سامسونگ است، به تازگی اعلام کرده که این گوشی موبایل هوشمند ضد انفجار بوده و در سه مرحله در برابر حوادث مختلف مقاومت خواهد کرد. این موبایل اندرویدی از سخت افزار میان‌ رده هلیو ایکس 20، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایت و صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ ‌دی بهره می ‌برد.

گوشی موبایل الفون S7

امروزه دیگر افراد وقتی یک گوشی موبایل سامسونگی می‌ بینند، تصور می‌ کنند که قرار است آن هم منفجر شود. با توجه به شباهت بسیار زیاد گوشی موبایل چینی الفون اس 7 با گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 و نوت 7، شرکت سازنده این موبایل چینی می‌ خواهد که کاربران از ویژگی محافظت سه گانه این گوشی موبایل در برابر حوادث مطلع شوند تا با خیالی آسوده برای خریدن آن اقدام کنند. با تست کاملی که از باتری این گوشی موبایل گرفته شده عنوان می ‌شود که یک غشای ضد انفجار و یک پوسته سفت و سخت TPU (که کاملا ضد انفجار است) شما را از هر گونه تهدیدی دور می ‌کند.

گوشی موبایل الفون S7

گوشی موبایل چینی الفون اس 7 بدین ترتیب شرکت الفون راه تولیدی که برخی شرکت ‌ها اشتباه رفته و به جای گوشی موبایل، یک مین انفجاری زمینی به کاربران خود ارائه می‌ کنند را نرفته و تمام تلاش خود را کرده تا کاربران بدون استرس منفجر شدن از موبایل اندرویدی خود استفاده کنند. حداقل این شرکت که محصولات خود را به طور انحصاری در چین عرضه می‌کند، از فراخوان جهانی مصون است و این وعده را به چینی ‌ها می ‌دهد که با خیال آسوده گوشی موبایل چینی الفون اس 7 رادر دست بگیرند.

البته این نخستین گوشی موبایل الفون نیست که روانه بازار می ‌شود. پیش از این نیز این شرکت شایسته چینی گوشی موبایل هوشمند الفون پی 5000 (Elephone P5000) را روانه بازار کرده بود که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. این گوشی هوشمند مجهز به یک تراشه 8 هسته ‌ای 1.7 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌ دی و دو دوربین قدرتمند 16 و 8 مگاپیکسلی است.

مشخصات فنی گوشی موبایل الفون اس 7 :

حال بد نیست کمی هم به بررسی مشخصات سخت گوشی موبایل چینی الفون اس 7 (Elephone S7) بپردازیم. مدل حاوی رم 2 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی موبایل با قیمت فوق ‌العاده مناسب 139 دلار به فروش خواهد رسید. البته مدل قدرتمند تر مجهز به رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌ دی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو همراه با دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی نیز قابل عرضه است. تمامی مدل‌ های گوشی موبایل چینی الفون اس 7 نیز به یک چیپست هلیو ایکس 20 مدیاتک مجهز خواهند بود.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل الفون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا از نظر ظاهری گوشی موبایل الفون S7 شبیه به اسمارت فون سامسونگ گلکسی S7 فقط امیدوارم از نظر مشخصات فنی هم گوشی الفون اس7 شبیه به اسمارت فون سامسونگ باشه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا