موبایل

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus همراه با باتری قدرتمند 5000 میلی‌ آمپری

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus همراه با باتری قدرتمند 5000 میلی‌ آمپری طی مراسمی در نیویورک از سوی کمپانی Acer معرفی شد همچنین این اسمارت فون که جزء محصولات میان رده کمپانی مطرح می باشد با قیمتی مناسب عرضه می شود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus

ایسر جزو کمپانی‌ های شناخته شده در آمریکا است. اگرچه اکثر گوشی‌ های تولید شده توسط این شرکت، وارد بازار آمریکا نشده‌ اند، اما ایسر جزو بزرگ‌ ترین تولید‌ کنندگان کروم‌ بوک است که اکثر آن‌ ها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارند. این شرکت همچنین در زمینه ‌ی ساختتبلتنیز فعالیت می‌ کند و پنجشنبه‌ ی گذشته از تبلت Iconia 10 رونمایی کرد. ایسر در مراسم خود در نیویورک از تکنولوژی‌ های جدید خود رونمایی کرد و در کنار آنها گوشی هوشمند جدید خود با نام Liquid Zest Plus نیز رونمایی کرد. این گوشی جزو گوشی‌ های میان ‌رده است و قیمتی کمتر از 250 دلار دارد.

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus

اگرچه ممکن است Liquid Zest Plus تعدادی از کاربران را به دلیل قیمت مناسب خود مشتاق به خرید کند، اما مهم‌ ترین ویژگی این گوشی باتری قدرتمندی است که ایسر در این دستگاه قرار داده است. این گوشی از یک باتری 5000 میلی ‌آمپری با قابلیت شارژ سریع بهره می ‌برد که اگر‌چه بزرگ ‌ترین باتری موجود نیست، اما در مقایسه با اکثر گوشی ‌ها مخصوصاً گوشی‌ های کمپانی ‌های معروف، دارای حجم بیشتری است. این گوشی دارای صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی با کیفیت اچ ‌دی، دوربین اصلی 13 مگا‌پیکسلی با فوکوس لیزری و دوربین سلفی واید 5 مگا‌پیکسلی است.

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus

با توجه به اینکه ایسر مشخصاتپردازنده، رم، حافظه‌ ی داخلی و مشخصات دیگر این گوشی را اعلام نکرده، اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست. همچنین اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ ی گوشی و مکان‌ هایی که ارائه خواهد شد، وجود ندارد. گوشی Liquid Zest Plus تنها دستگاه معرفی شده در مراسم امروز نبود. ایسر از کروم‌ بوک جدید مقاوم خود نیز برای استفاده در مکان‌ های کاری، رونمایی کرد. این مدل جدید کروم‌ بوک 14 است که ایسر ماه پیش معرفی کرده بود. هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده است؛ اما به زودی قیمت این دستگاه توسط ایسر اعلام خواهد شد.

لیست قسمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما
    گوشی موبایل ایسر Liquid Zest Plus همراه با باتری قدرتمند 5000 میلی‌ آمپری که باترذی بسیار قوی داره و طرفداران زیادی هم داره دارای طراحی خوبی هم است و این گوشی قیمت حدود 250 دلار دارد. این گوشید دارای کیفیت نمایشگر ضعیفی است و زیاد کاربران از نمایشگر این گوشی راضی نیستند

  2. با سلام . این گوشی بخاطر قیمت خوب واینکه از باتری 5000 میلی ‌آمپری با قابلیت شارژ سریع بهره می ‌برد خیلی مطمعنا در بازار موبایل طرفدار بیدا می کند و همچنین با امکاناتی مثل دوربین اصلی 13 مگا‌پیکسلی با فوکوس لیزری و دوربین سلفی واید 5 مگا‌پیکسلی کاربران خود را علاقه مند خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا