راهنمای خریدراهنمای خرید گوشی موبایل

گوشی جدید شیائومی رقیب پرچمداران سامسونگ

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی محصولات جدید شیائومی یعنی گوشی شیائومی Mi 10 و Redmi K30 Pro رندرهایی از گوشی جدید شیائومی با نام می 10 اولترا به بیرون درز پیدا کرده است. در بعضی سایت ها این گوشی جدید را رقیبی برای گلکسی اس 20 اولترا محصول جدید سامسونگ می شناسند. این طور که گفته می شود این گوشی به اولین گوشی موبایل با یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر در دنیا تبدیل خواهد شد. این گوشی که قرار بود ابتدا با نام می 10 پلاس به بازار عرضه شود، با نام جدید Xiaomi Mi 10 Ultra به بیرون خواهد آمد.

ویژگی های گوشی شیائومی می 10 اولترا

لیست قیمت گوشی شیائومی

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 10 Ultra

گوشی جدید شیائومی در دو نسخه  8 و 12 گیگابایت رم و با حافظه 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی اولین گوشی هوشمند در جهان خواهد بود که یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر دارد. در گزارش هایی که در مورد این گوشی و رندرهای که از آن منتشر شده هنوز با اطمینان نمی توان گفت که این مدل به صورت کانسپت عرضه خواهد شد یا تجاری. هرچند اگر شیائومی بخواهد چنین گوشی موبایل با این خصوصیات تولید کند در تعداد محدود این کار را انجام خواهد داد. چنین تلفن هوشمندی مانند گوشی می میکس آلفا، پیچیدگی های خاص خود را خواهد داشت و باید دید طرفداران از آن استقبال خواهند کرد یا خیر.

طراحی گوشی شیائومی می 10 اولترا

طراحی گوشی می 10 اولترا شیائومی

در پنل پشتی دوربین گوشی شیائومی مدل می 10 اولترا ، 3 سنسور بزرگ و یک لنز پریسکوپی در یک پنل مستطیل شکل قرار گرفته اند و یک فلش ال ای دی نیز بر روی این ماژول قرار گرفته است. علاوه بر آن در یکی از رندرها قاب پشتی گوشی Xiaomi Mi 10 Ultra  از جنس شیشه ای بوده و سخت افزار داخلی دستگاه نشان داده شده است. هر چند شایعات در مورد این گوشی در مورد دوربین اصلی آن می گویند که زومی 50 تا 100 برابر ارائه خواهد داد اما رندرها نشان می دهند لنز پریسکوپی گوشی می 10 اولترا قادر است زوم 120 برابری ارائه دهد. نمایشگر این گوشی از نوع امولد و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. تراشه به کار رفته در آن از نوع تراشه پرقدرت اسنپدراگون 865 است و از باتری 4500 میلی آمپری با توان شارژ سیمی 100 وات پشتیبانی خواهد  کرد. رم به کار رفته در آن نیز از نوع رم پرسرعت LPDDR5 و حافظه داخلی آن نیز UFS 3.1 خواهد بود. از اطلاعاتی که به دست آمده به نظر می رسد این گوشی به عنوان یکی از پرچمداران شیائومی شناخته خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جدی دوربین این گوشی می 10 اولترا شیائومی پایین صفحه نمایشه؟ چطوری اخه برام جالبه واقعا، البته واقعا حیف نگم که شیائومی از سامسونگ میزنه بالا و خیلی بهتر از سامسونگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا