موبایل

گوشی موبایل جدید هوآوی مجهز به صفحه نمایش IPS LCD Mate 8

 گوشی موبایل جدید هو آوی Mate 8 مجهز به صفحه نمایش IPS LCD می باشد  همچنین این تلفن هوشمند کمپانی هو آوی دارای قابلیت های منحصر به فرد ظاهری و سیستم عامل پیشرفته می باشد. به جرئت می توان گفت کمپانی Huawei تا به این لحظه یکی از فعال ترین کمپانی ها در نمایشگاه  CES 2016 بوده و محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده است. یکی از مهم ترین محصولاتی که امروز معرفی شد پرچمدار جدید این شرکت یعنی Ascend Mate 8 بود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری آ ی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل جدید هوآوی Mate 8

جنس بدنه ی Ascend Mate 8 از فلز است و در رنگ های نقره ای، طلایی، خاکستری و قهوه ای تولید و روانه بازار خواهد شد. گفتنی است رنگ خاکستری این تلفن دقیقا مشابه با رنگی است که اپل در iPad و iPhone های خود استفاده کرده بود. اولین بازار هایی که میزبان ورود Mate 8 هستند شامل استرالیا، بلژیک، پرتقال، اسپانیا، هلند، مکزیک، ایتالیا و … می شوند. نکته جالب اینجاست که در این بین، کشور آمریکا به چشم نمی خورد و Mate مدتی پس از ورود به بازارهای جهانی وارد این کشور خواهد شد.

گوشی موبایل جدید هوآوی Mate 8

دوربینی که هو آوی برای گوشی موبایل Mate 8 در نظر گرفته یک لنز 16 مگاپیکسلی مدل IMX298 سونی است. ایندوربینبه یک لنز با دیافراگم f/2.0 مجهز است و قابلیت هایی هم چون تشخیص چهره، فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکال، فلش LED نیز به آن اضافه شده است. این دوربین می تواند با کیفیت 1080P  و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. اگرچه بسیاری تصور می کردند که تلفنی با این مشخصات و جایگاه قابلیت ضبط تصاویر 4K را داشته باشد اما متاسفانه چنین قابلیتی در Mate 8 وجود ندارد. شاید باور این که هوآوی توانسته علی رغم ضخامت کم Mate 8 در آن یک باتری 400  میلی آمپری جای دهد سخت باشد اما این شرکت موفق به این کار شده و این یکی دیگر از نکات مثبت طراحی ان تلفن نیز به حساب می رود. اگرچه برای شارژ Mate 8 باید 156 دقیقه منتظر بمانید که این نسبت به تلفن های رده بالای بازار بسیار زیاد است اما به هر حال باید در نظر داشت که یک گوشی با باتری 400 میلی آمپری در دست دارید.

گوشی موبایل جدید هوآوی Mate 8

Mate 8از یک صفحه نمایش 6 اینچی از نوع IPS LCD بهره می برد که رزولوشن 1080P را ارائه می دهد. این مشخصات منجر به تولید تراکم پیکسلی 367ppi برای این صفحه نمایش شده است. خوشبختانه صفحه نمایش Mate 8 از روشنایی قابل قبولی بهره مند است و نسبت به صفحه نمایش Mate S بسیار پیشرفت کرده است. باید گفت میزان روشنایی این صفحه که چیزی در حدود 492 نیت (واحد روشنایی) کار با Mate 8 را در زیر نور مستقیم آفتاب به بهترین شکل ممکن میسر می سازد. اگرچه قابلیت هایی که تا به حال در مورد آن ها صحبت کردیم در نوع خود بسیار مفید و منحصر به فرد بودند اما اوج قدرت پرچمدار هوآوی در سخت افزار نهفته است. Mate 8 توانسته به کمک چیپ اختصاصی Huawei یعنی Kirin 950 64 bit بسیاری از قدرتمندان این بازار را آن هم با اختلاف زیاد از پیش رو بردارد.

گوشی موبایل جدید هوآوی Mate 8

اگرچه قابلیت هایی که تا به حال در مورد آن ها صحبت کردیم در نوع خود بسیار مفید و منحصر به فرد بودند اما اوج قدرت پرچمدار هو آوی در سخت افزار نهفته است. Mate 8 توانسته به کمک چیپ اختصاصی Huawei یعنی Kirin 950 64 bit بسیاری از قدرتمندان این بازار را آن هم با اختلاف زیاد از پیش رو بردارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری Mate 8 باید به رم های 3 و4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین این تلفن قابلیت ارتقا حافظه از طریق پورت microSD را نیز دارد.

گوشی موبایل جدید هوآوی Mate 8

به نظر می رسد Mate 8 از آن چه انتظار می رفت گران تر است چرا که مدل رم 3 گیگابایتی آن در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت  599 یورو و مدل رم 4 گیگابایتی آن با حافظه داخلی 64 گیگابایتی قیمتی حدود 699 یورو خواهد داشت.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام.خوبیه گوشی های هوآوی در اینه که این گوشی ها با سخت افزار خیلی خوبی که دارند ولی قیمت پایینی دارند و هر کسی می تونه با هزینه ی خیلی کم یک گوشی خیلی تجهیزات عالی تهیه کنه .این گوشی هوشمند هم همینطور از توضیحاتش مشخصه کیفیت صفحه خیلی بالایی داره و من فکر می کنم این گوشی بین پرطرفدار ترین محصولات این شرکت قرار بگیره و بدون شک فروش خیلی خوبی هم خواهد داشت.

  2. با سلام .
    به نظر من این گوشی موبایل جدید شرکت هواوی فوق العادست و خیلی بی عیب و نقص ساخته شده از نظر سخت افزاری خیلی قدرت بالایی داره .
    گوشی های هواوی تنها ایرادی که به نظر من داشتن نور صفحه نمایششونه که خیلی پایین بود اما حالا این گوشی این عیب رو هم برطرف کرده . این گوشی همچنین دوربین خیلی عالی داره که چون به یک لنز 16 مگاپیکسلی مدل IMX298 سونی مجهز شده میتونه کیفیت فیلمبرداری در حد گوشی های خوده سونی داشته باشه .

  3. سلام
    گوشی موبایل جدید هو آوی Mate 8 مجهز به صفحه نمایش IPS LCD می باشد همچنین این تلفن هوشمند کمپانی هو آوی دارای قابلیت های منحصر به فرد ظاهری و سیستم عامل پیشرفته می باشد. به جرئت می توان گفت کمپانی Huawei تا به این لحظه یکی از فعال ترین کمپانی ها در نمایشگاه CES 2016 بوده و محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده است. یکی از مهم ترین محصولاتی که امروز معرفی شد پرچمدار جدید این شرکت یعنی Ascend Mate 8 بود

  4. سلام خسته نباشید به نظر من هواوی یک برند مردمیه چون تمام رنج قیمت برای همه مشتریان داره و تنوع خوبی داره علاوه بر این تکنولوژی کوشی روز به روز در حال بیشرفته.گوشی که الان بخرید یک سال دیگه بی اهمیت میشه و مدل های جدیدی بعدش امده پس نباید پول زیادی برای موبایل داد و ای تی بازار از برند هواوی تنوع خوبی هم داره ممنون واقعا

  5. با سلام
    گوشی موبایل جدید هوآوی که مجهز به صفحه نمایش IPS LCD Mate 8 هست کی پردازندهی قوی و دارای دوربین 16 مگاپیکسلی میباشد که این گوشی رو خوب و کاربردی نشون میده این گوشی قیمت مناسبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا